» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

IPRA PR premiiCampaniile finaliste au fost inscrise in categoriile de Internal Communication si Healthcare Communication, dupa cum urmeaza:

–          „Play to Win” – campanie de comunicare interna dezvoltata alaturi de Coca-Cola HBC Romania, finalista in categoria de Internal Communication

–          „Inchisoarea” si “Fii model pentru viata ta” – 2 campanii propuse si implementate de Divizia de Healthcare Communications a IMAGE PR in parteneriat cu APAA – Asociatia Pacientilor cu Afectiuni Autoimune, ambele finaliste in categoria de Healtchare Communication.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top