» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Mircea SanduSpre exemplu, România, de la 1,7 milioane de euro pe o campanie, de la televiziuni, când se făceau mai multe oferte, am ajuns la 700.000 de euro pentru că a venit doar o televiziune la ultimile preliminarii. Iar de la UEFA îţi dă 3, 2 milioane de euro pe an. Şi chiar dacă ei nu vând foarte bine în România, prin «pool-ul» care se crează la nivel european, pentru că se vând foarte bine în Spania, Germania, Anglia, Franţa, se ajunge la astfel de sume. Sigur că în Germania, Franţa, Spania se dă patru milioane pe un meci, dar şi nouă ne dau trei milioane şi ceva pe an, federaţiei române. , a declarat Sandu pentru Mediafax.

Până acum, Federaţia Română de Fotbal (FRF) vindea drepturile de televizare a partidelor echipei naţionale prin intermediul ofertelor transmise către televiziunile din România. La ultimele preliminarii, pentru Cupa Mondială din Brazilia din acest an, singura ofertă depusă a venit din partea trustului Intact Media, Antena 1 fiind televiziunea care a transmis partidele echipei naţionale disputate pe teren propriu.

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 5,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top