Emil Hurezeanu, director editorial TMC şi Money Express. Parteneriat cu The Economist

1:22 pm, 8 decembrie 2010 • de Comentariile sunt închise pentru Emil Hurezeanu, director editorial TMC şi Money Express. Parteneriat cu The Economist

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

De la 1 ianuarie 2011, Emil Hurezeanu, fostul preşedinte al grupului Realitatea-Caţavencu, va „intra în pâine” ca director editorial al The Money Channel şi Money Express, publicaţie de business a trustului. „De la 1 ianuarie, voi începe lucrul ca director editorial The Money Channel şi Money Express, însă trebuie să vă spun că sunt legat de multă vreme de aceste instituţii de presă, fiind un vechi colaborator al revistei Money Express. Cea mai interesantă parte care m-a determinat să accept oferta celor două redacţii a fost parteneriatul pe care l-am încheiat astăzi cu celebra publicaţie The Economist”, a declarat Emil Hurezeanu pentru Reporter Virtual. Aveţi mai jos comunicatul trustului Realitatea-Caţavencu prin care este anunţată colaborarea cu The Economist:

„MONEY EXPRESS este partenerul exclusiv al The Economist în România

Revista de business MONEY EXPRESS are onoarea să anunţe încheierea un parteneriat exclusiv cu prodigioasa revistă economică britanică The Economist. Astfel, începând cu ediţia din ianuarie 2011, MONEY EXPRESS va prelua în exclusivitate pentru România o serie de materiale şi analize ale celor mai cunoscuţi jurnalişti de business din Marea Britanie. „Conţinutul internaţional, de înaltă calitate al The Economist, este apreciat în întreaga lume pentru analizele critice, independenţă şi pentru abordările unice. Colaborăm cu cele mai bune şi prestigioase publicaţii din lume şi suntem bucuroşi să anunţăm un nou şi exclusiv parteneriat cu MONEY EXPRESS în România. MONEY EXPRESS va prelua în mod regulat conţinut de la The Economist în paginile sale şi sperăm ca parteneriatul nostru să fie unul de lungă durată”, spune Rebecca Cogswell, Syndication and Licensing Director al The Economist.

„Singura revistă de business independentă de pe piaţa media românească încheie astăzi un parteneriat strategic cu cel mai important grup media de business din Europa. Este primul pas pe care îl avem în vedere pentru dezvoltarea revistei MONEY EXPRESS în încercarea de a o poziţiona drept lider în piaţa revistelor de business din România. Simultan, de la 1 februarie 2011, parteneriatul dintre The Money Channel şi grupul Ogilvy – unul dintre cele mai mari grupuri media din lume – se va concretiza prin întărirea poziţiei în piaţă a The Money Channel, singura televiziune de business din sud-estul Europei. Împreună cu managerul Sebastian Ghiţă vom continua să investim puternic în cele două branduri astfel încât, chiar într-un an de criză, să putem dezvolta cea mai importantă sursă de conţinut de business şi de susţinere a spiritului antreprenorial din România”, declară Dragoş Nedelcu, vicepreşedinte al Consiliului de Administraţie al grupului Realitatea-Caţavencu.

Emil Hurezeanu, noul director editorial MONEY EXPRESS şi The Money Channel subliniază, de asemenea, importanţa acestui parteneriat care consolidează angajamentul asumat de cele două vehicule media pentru a reflecta cu profesionalism informaţii economice către publicul român. „Asocierea lui The Economist cu instituţii de media din afara spaţiului anglo-saxon este rarisimă, pentru că marele săptămânal britanic este celebru prin exigenţa şi severitatea evaluărilor sale. Venirea în România a lui The Economist, ca partener al MONEY EXPRESS este una din puţinele performanţe sigure ale crizei. Sau mai exact, un semn, că recesiunea îşi dezvoltă deja anticorpii şi antidotul. Onoarea de a lucra împreună cu The Economist va fi depăşită doar de asumarea unui nou angajament de competenţă şi profesionalism, aici şi acum, în faţa cititorilor noştri”, precizează Emil Hurezeanu.

The Economist are peste 80 de parteneriate la nivel mondial, între acestea cele mai importante fiind „Roularta” din Belgia, Focus Magazin din Germania, Challenges, Courrier International şi Vocable din Franţa, Kathimerini din Grecia, IQ în Lituania, Ukrainian Week \în Ucraina şi Presspublica în Polonia.

MONEY EXPRESS este revista lunară care promovează spiritul antreprenorial şi încurajează iniţiativa oamenilor activi şi cu atitudine. Lansată în aprilie 2007, revista prezintă afacerile deopotrivă din perspectiva cifrelor şi a experienţelor trăite de oamenii care le fac să existe. MONEY EXPRESS publică permanent secţiunea specială ANTREPRENOR sub forma unui fascicul separat de 16 pagini la interiorul revistei. MONEY EXPRESS crede în acţiune şi în implicare totală şi admiră curajul, onestitatea, echilibrul şi respectul. MONEY EXPRESS cultivă instinctul pentru business”.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top