» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

UPDATE: Elan Schwartenberg susține că Bluelink Comunicazione a vândut creanţa pe care o avea la Realitatea Media (societate aflată în insolvenţă, al cărei administrator judiciar este societatea Rovigo) unei firme din Ungaria, fapt pentru care, în prezent, Bluelink are doar o valoare „emoţională”. „Eu, împreună cu o ţară întreagă, i-am văzut pe copiii lui Sorin Ovidiu Vîntu declarând «Am vândut irevocabil şi ireversibil domnului Elan Schwartzenberg». Oricum, după ce Bluelink a vândut creanţa de 25 de milioane de euro firmei din Ungaria (E-Boutique KFT), valoarea companiei, azi, este doar una emoţională. Dacă presiunile pe administratorul judiciar Rovigo-Vasile Deleanu să introducă noi creanţe false pentru a modifica adunarea creditorilor nu vor înceta, eu cred că va demisiona pentru a nu avea soarta lui Arin Stănescu”, a declarat Elan Schwartzenberg, citat de Mediafax.

Realitatea TV este a familiei lui Sorin Ovidiu Vîntu, dezvăluie Rise Project. Site-ul de investigații arată cum a ajuns la această concluzie. „RISE Project a obținut din Cipru documentele firmei offshore Bluelink Comunicazioni Ltd – acționarul majoritar (86,5%) al stației TV din România. În prezent, fiica și fiul lui Vîntu (Ioana și Ionuț Codrin) dețin împreună 82% din compania cipriotă și, implicit, controlul asupra Realitatea TV. În același timp, Ioana Vîntu este directorul Bluelink Comunicazioni, fiind numită în această calitate pe 10 aprilie a.c. Elan Schwartzenberg (Emilian Schwartzenberg  în acte), cel care a pretins în ultimul an că stăpânește postul de televiziune, are acum doar 9 procente din offshore-ul înregistrat în Nicosia, Cipru”, arată jurnaliștii de la Rise Project, care au prezentat și documentul. Ei n-au putut obține și o declarație clară de la Schwartzenberg, care a spus că țara are probleme mai importante. Momentan singura legatura a sa cu Realitatea tv este ca televiziunea se află în sediul amenajat de el. Aparent.

Nota: Situația de Realitatea tv poate fi mai clară doar dacă sunt găsite răspunsurile la două întrebări:

1. Cine este în spatele firmei din Ungaria care deține 54% din postul tv, după ce Elan Schwartzenberg i-a vândut creanța?

2. Cine este în spatele firmei din Anglia care a cumpărat mărcile Realitatea tv?

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

2 comentarii

  1. Catalin spune:

    Ce bomba?
    Care presa?
    Cea care a stiut de la bun inceput ca Vantu e acolo si ca a facut un deal similar celui cu Ghita dar de data asta cu Elan. Insa patronul este el. In plus, a pus mana pe Hyparion intre timp. Cat timp va exista Vantu in presa Nu se va pune problema unor acte jurnalistice complete si profesioniste. Pentru ca el detine presa ca sa nu faca presa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top