» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Dragoș Neacșu, CEO Erste Asset Management, prezintă într-un clip publicat pe pagina de Youtube a Bursei de Valori București, o statistică potrivit căreia 44% dintre români se bazează pe impresiile altora când vine vorba de testarea unui produs financiar.
„Cea mai mare parte dintre români se bazează nu pe experiențe personale, ci pe ale altora, și pe relatările unor terți în care ei au încredere, fie că sunt membri ai familiei, fie că sunt colegi de muncă, de birou, de studii, care le relatează fie la prima mână, fie la mâna a doua, impresii despre experiența lor sau a altora în a testa un anume produs financiar sau altul. Undeva spre 43-44% din urban, pe un studiu sociologic făcut de noi

MAI MULT, aici » PaginadeBanci.ro

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top