Dispare print-ul? Publicitate de 100 de milioane de euro în 2015. Lidl, Orange şi Telekom aruncă cu banii în inserturi

3:39 pm, 26 octombrie 2015 • de Comentariile sunt închise pentru Dispare print-ul? Publicitate de 100 de milioane de euro în 2015. Lidl, Orange şi Telekom aruncă cu banii în inserturi

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

ziare

De câţiva ani auzim aceeaşi placă: dispare print-ul, presa e pe ducă, ce mai rămâne rezistă în online.  Cătălin Tolontan a atras însă atenţia recent că deşi doar 10% din audienţa Gazeta Sporturilor vine din print, 90% din venituri vin de acolo.

Tabloidizarea excesivă a internetului, aplicaţiile ad-block dar şi alţi factori, conving companiile să investească în continuare în print.

Piaţa de publicitate în primele 9 luni din 2015 pe segmentul print a fost de aproape 100 de milioane de euro, conform forbes.ro.

Iată că cifrele lui Tolontan se confirmă, iar print-ul rămâne în continuare un magnet pentru publicitate în ciuda scăderii ameţitoare de tiraj pentru toate publicaţiile.

Lidl cu 10.9 milioane de euro,  Orange cu 4.3 milioane de euro  şi Telekom cu 2.7 milioane de euro conduc topul companiilor cu investitiţii în inserturi. Topul surprinde prin suma relativ redusă investită de Vodafone – confruntată cu tactici agresive ale Orange şi Telekom plus campaniile pe TV ale Digi Mobil. Doar 1.1 milioane de euro este suma investită de Vodafone. În aceeaşi situaţie este OMV Petrom, altădată campioana inserturilor, cu dor 800.000 de euro. Volumul total brut de publicitate investit în presă a fost de 94.777.124 euro, conform BRAT, cu 7,3% mai mic față de cel din aceeași perioadă din 2014.

publicitate

Sursa: Forbes.ro

 

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top