» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail
În medalion, Zoltan Teszari, miliardarul care deține controlul RCS

În medalion, Zoltan Teszari, miliardarul care deține controlul RCS

Poate că această ştire este chiar mai tare decât cea legată de televiziunea generalistă pe care RCS&RDS o va lansa în curând. Trustul patronat de miliardarul Zoltan Teszari vrea să spargă monopolul măsurării audienţelor şi să rescrie astfel configuraţia pieţei media din România. ReporterVirtual vă dezvăluie în exclusivitate planurile incredibile de expansiune ale RCS&RDS.

Când se părea că nu mai sunt moguli în mass-media care să controleze tot ce mişcă, iată că Teszari vine să infirme această teorie. Kantar Media va avea un concurent serios în firma de măsurare a audienţelor ce va fi afiliată sub umbrela Digi.

Sistemul revoluţionar gândit de RCS&RDS va fi realizat împreună cu sociologul Vasile Dâncu şi va fi cel puţin la prima vedere mai performant decât cel realizat de Kantar. Dacă sistemul actual de măsurare al audienţelor are 1.200 de peoplemeter-uri, cel pe care Dâncu (foto mic) îl face pentru RCS va avea 6.000, adică de 5 ori mai mult!

dancu

Probabil că acest sistem de audienţe va fi lansat fix în momentul în care va fi lansat celălalt proiect, televiziunea generalistă ce vizează locul 1 pe  piaţă.

Iată că RCS nu glumeşte şi nu riscă investiţii în TV fără să asigure şi această latură extrem de importantă, cea a măsurării audienţelor, pentru că prin aceste cifre piaţa de publicitate direcţionează contracte şi bani către televiziuni.

Se pare că cei de la RCS sunt îngrijoraţi de acurateţea măsurătorilor actuale, considerând sistemul cu 1.200 de peoplemeter-uri ca fiind depăşit şi cu o mare marjă de eroare la o populaţie de aproape 20 de milioane de locuitori.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (5 voturi, media: 4,20 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

11 comentarii

  1. cantar spune:

    Suuuupeeeeer! Breaking news!!! Doar de acum 3 ani a anuntat digi ca masoara audiente intern cu iptv-uriole. Si tot de atunci, Vasile Dancu a inceput sa lucreze la marele panel de cercetare. Intretimp, inca mai masoara rezultatele alegerilor din Republica Moldova. Ceea ce e cu adevarat uimitor si breichingniuz este ca aceeasi ceata de plosnite care i-au facut fericiti si falimentari pe vantu, sarbu si voiculescu aterizeaza acum la noua conducta cu bani: DIGI. Ma rog, asta e natural, socant este ca le merge a treia sau a patra oara: Hurezeanu, Prelipceanu, Dancu ( creatorul marelui faliment Transilvalia Live), Madalina Radulescu, Lembrau, (Sorin Enache, pentru cunoscatori….) si altii. Iar domnu Teszari plateste sa isi faca o magauaie PE CARE NU O VA RECUNOASTE IN VECI PIATA DE PUBLICITATE!!!), dus de nas de toate cazaturile astea! Si reportervirtual e cu botu la subventiile Mioarei Radu :::)))).

  2. costel spune:

    Parerea mea este ca RCS a avut o idee foarte buna!!Societatea lui Dancu a fost singura care in alegerile presedentiale din 2009 a dat rezultatul corect!!De audienta TV sunt legate contractele de reclama comerciala!!Sunt convins ca RCS si Dancu vor face o treaba buna!!Cred ca tot mai multe TV vor apela la serviciile lui Dancu!!

  3. Mihai spune:

    Daca e dl. Dancu, personal, implicat, e bine! Digi va inregistra audiente record, chiar de 120-130% market share. S-ar putea sa ii si coste mai mult decat face, dar, ce conteaza, daca esti convins ca esti bun, in timp ce aparatele iti arata ca mai ai de lucru, ce faci?! Mai lucrezi, sau iti faci aparatele tale? 😉 Succes!

  4. pwr spune:

    RDS isi masoara deja audientele in reteaua proprie. Informatiile sunt de uz intern, si nu pot fi facute publice. Masuratorile se ridica la cel putin 2/3 din intreaga retea de abonati (decodoare?), cu o reprezentativitate uriasa fata de KANTAR … Manevra masuratorii cu 6.000 de aparate nu este decat inceputul aducerii la suprafata a acestor masuratori care nu pot fi recunoscute oficial. Se cam duce epoca A3 care avea dubios de asemanatoare audientele indiferent de perioada …

    • mihai spune:

      Repet, am mai spus-o. Decodoarele de care se face vorbire in reteaua RCS sunt in sistem DVB-C si NU AU CALE INVERSA. Decodorul nu poate transmite nici o informatie inapoi spre cablist pe acel cablu coaxial si nici nu sunt legate la internet.
      E posibil ca RCS sa faca aceasta masuratoate in reteaua (viesnic in teste) IPTV dar nu vred ca e relevanta nici nr de abonati aici nici distributia. Nu mai postati prostii daca nu cunoasteti tehnologia folosita.

    • Iulian spune:

      Eu cred ca nu plateste nimeni sa fie lider cu audientele.. Si daca ar fi asa, lumea nu se uita la PRO, Antena si Kanal? Deaia sunt in top3, ca platesc banuti? Fii serios!

      Si daca RCS&RDS va masura audientele in viitor, iar Kantar nu, o sa vedem toate posturile de la Digi(9 la numar +DigiONE – lansare in curand -) in top?

  5. iova spune:

    Pe orice a pus mana Dancu s-a ales praful… prosti sunt cei care il cred mare specialist si il platesc ca atare!

  6. Ciobanul Bucur spune:

    Sper ca se va vedea si audienta reala a emisiunilor haitei de la L3, inclusiv a Femeii cu Barba de acolo.

  7. cristolovan spune:

    Oameni buni, o singura firma poate masura audientele tv, audiente cara sa fie valabile pt piata de publicitate. A, ca o televiziune isi masoara ea audienta, e altceva. Dar, e de uz intern. Ce-ar fi daca fiecare tv si-ar masura singura audienta. Firma lui Dancu poate participa la licitatie cu alte firme cand expira actualul contract.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top