
Un Proiect de Hotărâre elaborat de Ministerul Agriculturii şi supus dezbaterii publice pe site-ul său stabileşte care vor fi formularele registrului agricol pentru perioada 2015 – 2019, precum şi faptul că primăriile comunelor, oraşelor, municipiilor şi a Municipiului Bucureşti vor gestiona registrul agricol pe cheltuiala lor, atât pe suport de hârtie, cât şi în format electronic.
„În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, prin ordin comun al ministrului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, al ministrului dezvoltării regionale şi administraţiei publice, al ministrului Afacerilor interne, al ministrului Finanţelor publice şi al preşedintelui Institutului Naţional de
MAI MULT, aici » PaginadeAgricultura.ro
Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:
TweetETICHETE:
NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.