Decizia promotorilor lui Julio Iglesias Jr. de a-i aranja un interviu la Antena 3 este cel puţin ciudată. Pentru publicul Antenelor amator de muzică şi entertainment Antena 1, şi Radio Zu erau suficiente pentru cântăreţ ce nu avea nevoie de o prezenţă la un post de televiziune axat pe politică. Plus riscuri aproape nule de a repeta sloganuri în direct.
Oare promotorii lui Iglesias au găsit în programul Antenei 3 ceva care să semene a entertainment, muzică sau program artistic?
Ce motivaţie o fi fost în spatele deciziei de a-l trimite pe Iglesias Jr la Sinteza Zilei în emisiune?
Printre momentele artistice promovate de Antena 3 este de remarcat Colonelul Turcelu câştigă Eurovizionelu.
Realitatea este că televiziunea are mai mult de câţtigat din urma invitării unor personaje extrem de populare din lumea show-biz gen Inna, Mădălina Ghenea sau Julio Iglesias Jr. Genul acesta de personaje constituie tractoare de audienţă. Astfel, publicul devine mai variat şi cresc şansele pentru câştigarea de noi telespectatori pentru emisiunile clasice cu mesaj politic.
Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:
TweetETICHETE:
NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.