» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

La nouă luni de când Adrian Sârbu a părăsit oficial grupul de televiziune Central European Media Enterprises (CME), poziția Pro TV S.A. nu s-a clătinat pe piața publicității TV. 

Pro TV S.A. și-a păstrat poziția de lider, fiind cel mai mare furnizor de audiență pentru reclamele difuzate în primele nouă luni ale acestui an, scrie analistul media Petre Barbu:
adrian sarbu pro tvAsta în ciuda restructurărilor care au avut loc în companie, în ciuda plecării mai multor vedete și manageri către grupul concurent (Intact Media Group) și a pronosticurilor unor „analiști” care dădeau ca sigur „prăbușirea” Pro TV, fără Adrian Sârbu la cârmă.

(…) Pro TV, nava amiral a CME în România, este televiziunea cu cel mai mare volum de audiență furnizată clienților: 308.352 GRP’30 pe targetul comercial, în creștere cu 6,3% față de 2013.

(…) Așadar, există viață la Pro TV și după plecarea lui Adrian Sârbu. Iar audiențele din această toamnă, în care grupul Intact își punea mari speranțe în detronarea Pro TV, confirmă că noii șefi ai afacerilor CME în România n-au făcut greșeli.

Petre Barbu

Petre Barbu

Ultimul raport financiar al CME arată că, în primele nouă luni ale acestui an, compania din România a avut venituri nete de 157,5 milioane de dolari, în creștere cu 15,8% față cele din perioada similară a anului 2013. De asemenea, OIBDA (profitul operațional fără depreciere și amortizarea) a fost la nouă luni de 22,8 milioane de dolari față de 5,8 milioane de dolari în 2013.

Analiza integrală, aici.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 5,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

6 comentarii

  1. je spune:

    Pentru ca in protv exista profesionisti care isi fac treaba excelent fara megadirectrori si megasefi, megaproducatori si megabagatori de vina.

  2. pentru ca este cel mai curat dpdv politic

  3. Cristian spune:

    Antipatia fata de Voiculescu a unei mari parti a populatiei,face ca PRO TV-ul sa aiba o audienta mult mai ridicata.Calitativ ,emisiunile sunt aproximativ egale,chiar cu un plus pentru Antena 1.

    • iulia1 spune:

      Tu sti ce vorbesti ? Antena are gunoaie de emisiuni: Acces direct, Capatos, Mireasa, si 2 posturi de spalare de creier Antena 3 si Antena Stars.
      MediaPro are doar La Maruta si stirile de la 5. Atat. In rest s-a facut curat in companie.

      • portarul spune:

        Draga noastra iulia 1—JURA-TE ! Ia enumera profesionisti si gunoaiele de emisiuni de la Antena 1? Maruta sa transformat in SURPRIZE SURPRIZE Si acerut schimbarea numelui in Andreea Marin ,,gresesc ? Stirile de la ora 5 ? Pai ia spunene daca sun pe bune ??? De cate ori sau dat evenimente la stirile de la 5 -Privind Hotiile si evaziunea fiscala din pro tv???Hoooo si cate sa intelegem ca hotul striga hotii ? Lasa-oo jos ca miroase a creier incins,, scuze

  4. LABAdea spune:

    Nu prea mă uit la Pro. Dar din câte se pare a fost creat să fie lider.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top