» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Agricultorul tradiţional din România vânează banii cu marfa pusă pe tarabă în pieţe sau pe marginea drumului. În schimb, fermierii care s-au asociat au început să simtă gustul profitului sigur. Este cazul cooperativei înfiinţate în 2013 în comuna clujeană Apahida. Cifra de afaceri s-a dublat într-un an, iar volumul vânzărilor a crescut cu 30 la sută. Secretul? Contractele de desfacere cu lanţuri comerciale precum Carrefour, Profi şi Kaufland.
Cei 16 agricultori din Apahida care s-au asociat sunt tot timpul preocupaţi să facă faţă concurenţei altor ofertanţi din România sau din străinătate. Supermarketurile pun condiţii stricte pentru modul de prezentare şi ambalare al legumelor. Şi nu e uşor să le respecţi.
Dar nu s-au dat bătuţi. Aşa că în al doilea an de

MAI MULT, aici » PaginadeAgricultura.ro

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top