» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a anunțat rezolvarea amiabilă a litigiilor pe care proximativ 40 de consumatori le aveau cu băncile și instituțiile financiare nebancare (IFN).
Centrul susține că cea mai rapidă rezolvarea a unui litigiu a avut loc în nouă zile.
„Până acum, aproape 40 de consumatori au reușit, prin intermediul CSALB, să-și rezolve amiabil și favorabil litigiile cu băncile și IFN-urile cu care aveau o relație contractuală. Dintre aceștia, niciun consumator nu a contestat până acum soluția propusă de conciliator. Deciziile au fost pronunțate, în medie, între 30 — 40 de zile, față de termenul maximal de 90 de zile”, se arată în document.
În acest moment sunt 275 de cereri trimise de consumatori, aflate în

MAI MULT, aici » PaginadeBanci.ro

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top