Cristi Citre, răzbunat! Dat afară de la Digi 24 după o critică anti-Ponta pe Facebook

5:47 pm, 19 noiembrie 2014 • de Comentariile sunt închise pentru Cristi Citre, răzbunat! Dat afară de la Digi 24 după o critică anti-Ponta pe Facebook

„Ceea ce am spus eu pe Facebook au repetat-o de nenumarate ori, in cuvinte mult mai contondente, jurnalisti prestigiosi de la institutii media dintre cele mai civilizate”, scrie jurnalistul Cristi Citre pe Facebook. Atât i-a mai rămas: o mică răzbunare de orgoliu după ce Victor Ponta a început duminică, 16 noiembrie, drumul pe panta descendentă care duce către sfârşitul carierei sale politice. Citre este acum jurnalist freelancer, deoarece şi-a pierdut slujba prin grija foştilor săi şefi de la Digi 24 TV, care s-au simţi datori să-l concedieze după ce a publicat pe Facebook un text scurt şi critic, în care folosea un limbaj dur la adesa lui Victor Ponta. Duminică, Cristi Citre a sărbătorit în stradă victoria lui Iohannis, care este şi a sa. Citiţi mai jos postarea lui Citre de pe Facebook:

CitreCand am scris, pe Facebook, ca Victor Ponta este “bolnav, nesimtit si fara discernamant” am fost supus unui lapidatio profesional pe motiv de necivilitate.

Au trecut exact patru luni de atunci. Ceea ce am spus eu atunci au mai spus, ieri, si cativa romani, un pic peste sase milioane. Ceea ce am spus eu pe Facebook au repetat-o de nenumarate ori, in cuvinte mult mai contondente, jurnalisti prestigiosi de la institutii media dintre cele mai civilizate.

“Impostor”, “iresponsabil”, “hot”, “ticalos”, “mincinos”, “naparca” et cetera, sunt doar cateva dintre apelativele cu care acesti jurnalisti i s-au adresat premierului inca in functie. Niciunul dintre ei nu si-a pierdut credibilitatea. Nici civilitatea. Impartialitatea nu inseamna sa taci in fata imposturii. Nici sa vorbesti in eufemisme despre ticalosie.

Atunci cand minti in mod repetat, si nu numai in cadru privat, ci in fata unei tari intregi, se numeste ca esti bolnav. De mitomanie.

Atunci cand calci in picioare regulile minime de bun simt se numeste ca esti nesimtit.

Atunci cand iti lipsesc facultatile de a rationa, de a discerne intre bine si rau si de a judeca se numeste ca nu ai discernamant.

Aproape sase milioane de romani l-au trimis ieri pe Victor Ponta la cosul de gunoi al istoriei. Satui de minciuna, de impostura si de iresponsabilitate, au votat cu sete. Propaganda desantata a oficinelor, executata seara de seara de cativa calai ai constiintei publice, mai rau l-a ingropat pe Victor Ponta. “Jos, Ponta, jos, esti un mincinos” strigau aseara zecile de mii de bucuresteni iesiti in strada.

Victor Ponta nu a pierdut doar presedintia Romaniei. Din punct de vedere politic a pierdut totul. E doar o chestiune de timp pana cand va fi demis din fruntea Guvernului si din fruntea PSD. Nu va mai avea dileme existentiale, nu va mai trebui sa se lupte cu personalitatea multipla.

In curand, din premierul, seful de partid, ministrul interimar, candidatul va mai ramane doar deputatul. Galaxia in devenire a imposturii a fost spulberata de cometa bunului simt.

VEZI ŞI:

EXCLUSIV. Jurnalistul Cristi Citre, dat afară de Digi 24 după o postare anti-Ponta