În condițiile în care, potrivit statisticilor, 23% dintre americani își dedică rețelelor de socializare majoritatea timpului petrecut online, tot mai multe publicații încearcă să cucerească această piață în continuă expansiune. Astfel, Wall Street Journal a anunțat lansarea WSJ Social, o aplicație de Facebook care permite utilizatorilor să aibă acces gratuit la articolele publicate, personalizându-și, practic, ziarul în funcție de domeniile preferate și devenind nu doar cititori, ci și editori. Inițiativa, care se speră, va avea mare succes, întrucât în mod normal majoritatea articolelor din Wall Street Journal pot fi accesate doar pe bani, nu este întâmplătoare, afirmă analiștii media, pe fondul zvonurilor că Facebook pregătește o platformă de media-sharing care va permite împătimiților acestei rețele de socializare să citească știri, să asculte muzică și chiar să vadă filme fără să părăsească pagina de Facebook.
Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:
TweetETICHETE:
NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.