» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Adidas si-a batut joc de Simona Halep in ultimele saptamani. Un contract despre care se stia cand expira (31 decembrie 2017) de ani de zile (din 2014) a fost taraganat, amanat, folosit ca si camp de batalie in lupta negocierii pana cand s-a ajuns la situatia penibila de la inceputul lui 2018.

Despre acest contract si aceasta negociere au scris mai multe canale media. Unele mai autorizate si mai informate pe subiect, altele pe post de “fumigene”, parte din strategia de negociere a ambelor parti. Inutil sa spun ca „fumigenele” scriu la comanda, pe bani.

Ce trebuie sa inteleaga cititorii de buna credinta dar si deontologii lui “da, dar..” este ca pe romani NU-I INTERESEAZA detaliile negocierii unui asemenea contract. Nu le cunosc si nici nu vor sa le afle. ZERO!

Romanilor, in general vorbind, le este egal daca Simona ia de la Adidas sau alt sponsor 800.000, 1,6 milioane sau 2 milioane de euro pe an .

Si acum atentie, pentru cei care pricep mai greu, in special vorbitori fluenti de limba germana:

Cand subterfugiile voastre de negociere ajung sa INSULTE simbolurile unui popor, atunci e semn clar ca s-a mers prea departe

Pentru noi, mai nemtalailor, Simona este ce era Hitler pentru generatia bunicilor vostri: oricat de imperfecta ar fi noi pur si simplu o iubim neconditionat.

De ce? Pentru ca Simona este tot ce a produs mai bun sportul romanesc in ultimii ani. Pentru ca nu ne-a facut niciodata de ras, oriunde a mers.

Pentru ca desi tanara si cu multi bani a ramas cuminte si modesta. Desi vedetă, si-a tinut viata personala departe de lumea tabloidelor. Desi draguta, nu a schimbat barbatii ca pe sosete.  A dat mereu semnale ca are in spate o educatie sanatoasa si o familie pe care o respecta si in interiorul careia este respectata. Nu s-a drogat, nu a inselat sportul asa cum a facut Sarapova care apropo, mai slaba fiind, primeste 10 milioane de euro pe an de la sponsorul ei. Simona nu s-a imbatat, nu a facut circ, nu a fost aroganta cu autoritatile, nu si-a petrecut noptile prin cluburi desi era varsta.

Si-a sacrificat sanii frumosi micsorandu-i ca jertfa pentru sport si tenis.

Foarte important:

am avut prin persoana ei unul dintre rarele modele din sportul romanesc pe care sa-l oferim FARA REZERVE copiilor nostri.

Pe scurt,

Pentru ca ne simtim bine reprezentati noi, toti romanii, prin persoana ei!

E perfecta? Oh,vai, nu! Dar e IMPERFECTA NOASTRA!

Sambata, Simona nu a castigat Australian Open dar a castigat din nou INIMILE NOASTRE. A pierdut Locul 1 mondial WTA dar a castigat Locul 1 romanesc al Sufletelor Noastre.

Inteleg ca pentru voi, capitalistii nemti de la Adidas, este greu de inteles disperarea noastra dupa modele sportive. Voi veniti dintr-o tara mare cu multi oameni seriosi, si, implicit, sportivi seriosi.

Noi traim intr-o tara mica in care sportivul-model a avut o frecventa de cam 1/tara la fiecare 30 de ani. Suna tragi-comic dar e adevarat. Va poate depune marturie talentatul Adrian Mutu care se droga si schimba nevestele dupa ce apareau pe internet filmulete erotice cu el, Ilie Nastase care a ajuns nu numai sa se comporte ca un clown national dar chiar sa fie interzis pe marile arene de tenis din lume sau seriosul Gica Popescu care a facut puscarie. Si exemplele pot continua la nesfarsit…

Retineti totusi ca Romania ÎI DATOREAZA atat de mult Simonei, cu victoriile ei venite intr-o perioada arida dpdv performanta sportiva autentica la nivel international incat

Simona nu poate sa greseasca cat putem noi sa-i iertam!!!

E clar si in limba germana ce zisei io aici? Verstehen Sie?

Bineinteles ca in esecul negocierilor este si ea de vina! Simona este incapatanata pana la absurd cateodata iar Virginia Ruzici nu e manager decat cu numele. Ce are Simona in jurul ei e mai mult oglinda caracterului ei decat echipa tehnica de Numarul 1 Mondial.

Ion Tiriac, un alt drac cu coada bagata in ciorba, declara delirant:

”Simona este si o persoana dificila  E femeie. Vrea sa aprobe ea modelele de echipament pe care le imbraca”

Daaaa!  Asta e Simona noastra! Cocheta, atenta cu persoana sa, cu gusturi si pretentii fata de culori, vestimentatie, chestie pe care un dinozaur care nu mai percepe decat verdele dolarilor ca Ion Tiriac, nu poate intelege .

Pai voi, tara bogata, companie solida, tocmai pe Simona noastra ati lasat-o fara echipament? Tocmai de ea v-ati batut joc? Tocmai cu ea ati inceput saving-urile? Ati sacrificat un SIMBOL NATIONAL pentru Muguruza care nu este decat o sportiva valoroasa printre multi altii?

Cateva argumente ale unui nepriceput si neinformat dar si neplatit de voi:

1.Cand ati incheiat contractul cu Simona Halep, in 2014, ea era o jucatoare buna, cu perspectiva. La 31 decembrie 2017, cand s-a incheiat contractul, Simona Halep era Nr 1 Mondial. Chestia asta nu se PLATESTE? Nu stiu cu cat, intreb si eu…

2.Am citit o chestie interesanta pe un site, treizecizero.ro:

„Brandurile s-au transformat din sponsori în parteneri și au ajuns să fie extrem de importante în carierele atleților. Pe deoparte, sunt, desigur, banii. Un sportiv nu-și poate practica meseria o viață întreagă, așa cum suntem îndreptățiți noi, restul, să sperăm că o vom face. Așadar, au la dispoziție o fereastră de 10-15 ani (poate 20+, dacă te cheama Totti sau Federer) în care să-și maximizeze oportunitățile. Însă privind încă și mai departe, acești parteneri și bugetele lor generoase contribuie la proiecte de anvergură ale atleților pe care-i susțin. Under Armour susține, încă de la început, fundația lui Michael Phelps, Movistar este principalul partener al academiei de tenis a lui Rafael Nadal, Credit Suisse este nu doar sponsor vechi al lui Roger Federer, ci și principalul susținător financiar al inițiativelor fundației sale în Malawi, Nike și Unilever sunt printre brandurile care au răspuns prezent la apelul fundației lui Neymar, Eli Manning luptă alături de PepsiCo pentru copiii cu cancer, iar exemplele pot continua. Ideea este că relația dintre branduri și sportivi a încetat să mai fie doar despre bani.”

Mesajele astea par sa vina de la marketing-ul vostru. Exista exemple multe in sensul descris aici asa ca am sa plec de la aceste idei.

Pai daca relatia cu Simona Halep, care reprezinta SIMBOL NATIONAL si a ajuns Nr 1 Mondial SUB CONTRACT CU VOI nu se reduce doar la o suma contractuala, cum ati putut renunta asa de usor la o astfel de sportiva, la un astfel de caracter frumos?????? Pentru ce? Ca sa-i cresteti contractul lui Muguruza fara sa mai scoateti alti bani din buzunar?

Dar la cati bani ati putea sa pierdeti datorita acestor idei crete, v-ati gandit vreodata?

Pe 31 decembrie, Simona Halep anunța, într-o postare pe Twitter, că parteneriatul cu Adidas ia sfârșit: ”Mulțumesc, Adidas, pentru 4 ani minunați și îmbrățișări lui Claus Marten. Este o zi puțin tristă pentru mine, însă abia aștept să văd ce-mi rezervă viitorul. La mulți ani tuturor și mult succes în 2018!”.

Habar nu am cine este Claus Marten asta dar inteleg ca este Directorul de Marketing al Adidas Tennis

Mai Claus, daca va scad voua vanzarile in Romania cu 20-30%, promiti ca nu mai ranjesti asa in poze cu sportivi minunati pe care dupa aceea ii tratezi urat si ii parasesti cand iti convine mai bine?

Cum ai putut sa o lasi pe Simona sa apara la Shenzhen si la Australian Open fara sponsor si cu un echipament atat de saracacios? La- purtat zambind, cu modestie dar ridicolul a fost evident.

Nu puteati de pilda sa faceti un compromis (adica sa platiti mai bine performanta) pentru 6 luni-1 an, timp in care va pregateati public, deschis, prieteneste iesirea din contract? Asta in caz ca ajungeati la concluzia ca nu mai vreti sa continuati impreuna… Nu asa se procedeaza corect si elegant mai ales daca este vorba despre PARTENERIAT si nu numai despre simpla sponsorizare?

Ati pus-o pe Navratilova in situatia sa comenteze la Australian Open in fata a zeci, sute de milioane de telespectatori din intreaga planeta:

„Este ridicol! Nu știu ce s-a întâmplat cu Adidas. Ceea ce știu este că asta nu i s-ar fi întamplat niciodată unui bărbat. Niciodată! Sunt sigură că Simona va găsi un nou sponsor, dar faptul că nu are unul este de neînțeles și incredibil pentru mine, în sensul negativ al cuvintelor”, a spus Navratilova, într-un interviu pentru Le Temps.

Navratilova a continuat cu seria cuvintelor laudative la adresa Simonei:„Sper că cei de la Adidas regretă acum. Iar dacă Simona nu-și va găsi un sponsor înseamnă că ceva este într-adevăr în neregulă cu tenisul! Care e problema? Pentru că este româncă? Pentru că nu e înaltă și blondă? Simona este o femeie remarcabilă, cu o mare personalitate!

Martina Navratilova, câștigătoare a 18 turnee de Grand Slam

Aaaah, Claus, Claus, asa transmiti tu mesaje catre cetateanul care plateste cu 20-30-50% in plus doar ca sa aiba dungile voastre pe produsele cumparate?

Promit solemn si public ca in anul 2018 nu cumpar NIMIC marca Adidas! Nimic! M-au enervat rau dulaii astia capitalisti.

Exact asa cum nu alimentam la Lukoil pentru ca banii merg direct la statul rus care ii transforma in gloante, bombe si rachete, unele pregatite chiar impotriva romanilor, EXACT asa putem sa boicotam pentru o vreme si produsele Adidas. Iar voi, Claus Marten si bosii de la Adidas, puteti incepe prin a va cere scuze, asta asaaa … ca sugestie…

Simona Halep a pierdut Australian Open luptand precum eroii nostri din cartile de istorie. Bosii de la Adidas, inclusiv Claus, au privit meciul reci ca niste cadavre in timp ce-si scuipau degetele numarand milioanele de euro facute profit in Romania.

Pentru ei, Simona Halep nu era Ecaterina Teodoroiu a terenului de tenis ci un amarat vehicul publicitar dintr-o tara despre care ei vorbesc bine doar in fata camerelor de televiziune.

 

Cand dubiosul contract de sponsorizare s-a terminat, Simona era numarul 1 Mondial. Cu verocitatea capitalistilor carora le curg balele dupa niscavai saving-uri suplimentare, care nu au mama si tata, care nu respecta nimic dar vorbesc rotund in discursuri intesate de minciuni si exagerari, Bosii de la Adidas si-au facut socoteala ca

pot urina o vreme pe SIMBOLUL SPORTIV AL ROMANILOR, Simona Halep, pana cand aceasta va pierde pozitia de nr 1 Mondial iar negocierea cu ea va aduce ceva bani in plus in buzunarul lor.

Zis si facut, planul le-a iesit. De data asta….

Au socotit insa ca romanii nu vor vedea echipamentul saracacios al eroinei lor si oricum nu vor protesta.

Gresit!

Noua ne place capitalismul dar nu ala in care NUMAI VOI CASTIGATI. Romanul nu a comentat niciodata ca o minge de baschet Adidas costa cu 25-35% mai mult in Romania decat in alte tari dar a scrasnit din dinti auzind cum Adidas si-a batut joc de Simona Halep.

Capitalismul, draga Boss-ule de la Adidas, vine la pachet cu DEMOCRATIA si LIBERTATEA DE EXPRIMARE

Asa ca acolo unde este perfect ok ca voi sa va comportati asa cu Simona, romanii si cu Romania, este perfect ok si SA VA TRIMITEM LA DRACU’ CU DUNGILE VOASTRE CU TOT si sa NU VA MAI CUMPARAM PRODUSELE.

Asa probabil o sa invatati sa respectati Romania cu putinele dar importantele ei sensibilitati….

Si sa nici nu va treaca prin cap ca aceste critici au legatura cu vreun competitor caruia ii curg balele la randul sau sa va fure clientii.

Ce vi se intampla acum, aceste critici si cele care vor urma au legatura doar cu NESIMTIREA VOASTRA, cinismul si LIPSA DE RESPECT. 

Draga Claus si alti bosi de la Adidas,

O sa treaca vremea si o sa constatati singuri ce calcul gresit ati putut face cand v-ati batut joc de relatia cu Simona Halep si ati pus-o in ipostaze jignitoare.

Uitat-va bine la poza asta:

Pentru ca la final toate actiunile voastre vor avea raspuns. Raspuns simplu, din partea romanului de rand, din partea jurnalistilor nevanduti voua dar si din partea lumii tenisului care nu apreciaza in niciun fel acest modus operandi al vostru

La final, as paria chiar, vor fi lacrimi…..

 

reciteste si,

Ion Țiriac si Simona Halep. Cinismul crocodilului capitalist, respectiv „nu poate ea să greșească cât putem noi să iertam”

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (12 voturi, media: 3,33 din 5)
Se încarcă...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top