» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

ziareO rețea de supermarketuri și doi operatori de telefonie mobilă ocupă primele trei locuri în România în privința investițiilor în publicitatea din presa scrisă (print).

Astfel, în primele patru luni ale acestui an, cel mai mare investitor în publicitatea din print a fost, de departe, Lidl România, care a comandat 740 de machete publicitare, în valoare brută de 4.707.130 euro (rate card), potrivit analistului media Petre Barbu.

Pe locul secund s-a plasat operatorul de telefonie mobilă Telekom România, cu 373 de machete, în valoare brută de1.251.679 euro (rate card).

Pe treapta a treia a topului celor mai mari investitori se plasează Orange România, cu un buget brut de 1.112.458 euro (rate card), reprezentând 324 de machete publicitare.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top