Cine dă click pe publicitatea online

9:51 am, 24 martie 2015 • de Comentariile sunt închise pentru Cine dă click pe publicitatea online

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

PUBLICITATEIn Romania, femeile genereaza in diversele campanii publicitare online o rata de click mai mare decat barbatii.

Tinerii sunt mai activi online, comparativ cu celelalte segmente de varsta, iar utilizatorii cu studii medii interactioneaza cel mai mult cu bannerele, arata un raport al Gemius, citat de HotNews.ro.

In 68 de campanii publicitare online din Romania derulate in septembrie 2014 si selectate de Gemius pentru analiza, s-a inregistrat o rata de click de 0.6% in cazul femeilor si de 0.4 % in cazul barbatilor. Segmentul de varsta care determina o pondere de click-uri mai mare decat ponderea de afisari este segmentul 16-24 ani. In cazul acestui segment, procentul de afisari este de 22%.

Daca este analizat nivelul de educatie al utilizatorilor care interactioneaza cu bannerele online, 58% din click-uri sunt realizate de utilizatori cu studii medii, 34% de cei cu studii superioare si 7% de cei cu educatie primara.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top