» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Banca Comercială Română, Bancpost, ING Bank, Raiffeisen Bank și UniCredit Bank au lansat un „Cod de Bune Practici Bancare în Relația cu Debitorii Consumatori”
Instituțiile financiare susțin că este nevoie de o comunicare proactivă în relația cu datornicii.
„Fără a stabili sau a-și propune să identifice măsuri comune de ordin comercial, Codul conține atât posibile măsuri de sprijinire a clienților ce se confruntă cu situații generate de dificultăți financiare, în vederea depășirii acestora, cât și principii de prevenire a situațiilor de neplată a creditelor”, conform băncilor.
 

MAI MULT, aici » PaginadeBanci.ro

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top