Cei mai mari consumatori de publicitate la TV în 2014

9:56 am, 9 iulie 2014 • de Comentariile sunt închise pentru Cei mai mari consumatori de publicitate la TV în 2014

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

22_Televizor_EVZ_993b6c6b32

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail


Campaniile de publicitate TV pentru brandurile deținute de Procter&Gamble au acumulat 37.838 puncte de audiență (Gross Rating Points – GRP) pe targetul comercial (18 – 49 de ani), în primul semestru din acest an. 

Pe locul secund în topul publicității TV se află Unilever, cu un volum de 31.742 GRP’30 pe targetul comercial, în scădere cu 23,3% față de primul semestru al anului 2013.

Treapta a treia este ocupată de Cosmote, cu un buget de 26.634 puncte de audiență, mai mare cu 38,8% față de 2013.

Pe larg despre bugetele de publicitate pe televiziune, AICI.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top