» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Antena-3-VeressJurnalistul Robert Szolt Veress (foto) a colaborat o vreme cu Antena 3, însă la sfârşitul lunii septembrie 2014, postul de știri condus de Mhai Gâdea a renunţat la serviciile sale, reziliind unilateral contractul.

În plus, nici nu a considerat că trebuie să îi dea jurnalistului un preaviz, anunță siteul Supervizor.ro.

Potrivit aceleiași surse, nemulţumit de tratament, Robert Szolt Veress a depus o reclamaţie în instanță. La începutul lui decembrie 2015, Tribunalul Bucureşti  a decis să oblige Antena 3 la „plata sumei de 1.000 euro în echivalent lei la data plăţii cu titlu de despăgubiri datorate pentru denunţarea unilaterală a contractului şi lipsa preavizului” către Veress. Sentinţa nu este definitivă, putând fi atacată cu apel.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top