Câți bani iau posturile TV pentru campania electorală

3:06 pm, 28 aprilie 2014 • de Comentariile sunt închise pentru Câți bani iau posturile TV pentru campania electorală

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

publicitate tvSocietatea B1 TV Channel SRL, care deţine licenţa audiovizuală a B1 TV, a informat Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) că va difuza emisiuni electorale în campania pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European.

Tarifele practicate de B1 TV în campania pentru europarlamentare variază între 300 de euro şi 6.000 de euro, potrivit informării către CNA, citate de Mediafax.

Astfel, un spot electoral de 30 de secunde, prezentat în cadrul programelor de promovare şi dezbatere electorală, va fi taxat de B1 TV cu 300 de euro pe difuzare, în timp ce materialele de campanie realizate de candidaţi (acţiuni de campanie, înregistrări de la conferinţe de presă, mitinguri, întâlniri cu alegătorii etc.), cu durata de maximum 3 minute pe zi (care vor fi difuzate de trei ori pe zi în programele dedicate de promovare de la orele 12.45, 18.45 şi 00.45) vor fi taxate cu 1.000 de euro pe minut.

Pe de altă parte, potrivit documentelor depuse la CNA, televiziunea de ştiri Digi 24, deţinută de societatea de telecomunicaţii RCS&RDS SA, nu va percepe tarife în campania electorală pentru europarlamentare, adaugă sursa citată.

Printre televiziunile care au informat CNA că vor percepe tarife în campanie se numără televiziunea generalistă Giga TV (deţinută de societatea Sonic Media SRL), care va practica în campania pentru europarlamentare preţuri unice de 1.200 de lei/ 30 de minute (include TVA). De asemenea, un spot electoral de promovare (maximum 60 de secunde) difuzat de Giga TV va fi taxat cu 120 de lei/difuzare (preţul include TVA).

O altă televiziune generalistă care va percepe tarife în campania electorală pentru Parlamentul European este Neptun TV, deţinută de societatea Soti Cable Neptun SRL.

Și alte televiziuni, între care posturile de ştiri Antena 3, Realitatea TV, România TV şi cele generaliste Antena 1 şi Prima TV, dar şi canalele muzicale Etno TV şi Taraf TV au informat CNA că vor difuza emisiuni electorale în campania pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European. Acestea nu au informat încă CNA dacă vor practica sau nu tarife pentru emisiunile de promovare electorale şi spoturile electorale difuzate.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 1,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top