Cât adevăr și cât marketing există în industria „BIO”

9:43 am, 2 decembrie 2015 • de Comentariile sunt închise pentru Cât adevăr și cât marketing există în industria „BIO”

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Organic, eco sau bio sunt cuvintele cheie care declanşează în mintea a tot mai mulţi români imboldul de a cumpăra, indiferent de preţul plătit. În esenţă, vorbim despre un anumit mod de a face agricultură – prin procedee ce nu afectează mediului înconjurător şi sănătăţii omului, dar şi un „bilet” plătit de consumatori în speranţa că vor trăi mai mult şi mai bine. Cât este însă pur marketing în toată această afacere cu etichete verzi?
În contextul în care lucrează la revizuirea regulamentului privind producția și etichetarea alimentelor bio, europarlamentarii din cadrul Comisiei pentru Mediu din Parlamentul European au discutat, săptămâna trecută, cu mai mulţi experţi din unitatea pentru evaluarea opțiunilor științifice și tehnologice în speranţa că vor putea oferi un răspuns clar cu

MAI MULT, aici » PaginadeAgricultura.ro

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top