Blogul, un canal de marketing eficient

10:52 pm, 21 iulie 2008 • de Comentariile sunt închise pentru Blogul, un canal de marketing eficient

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Trambulina spre succes poate fi si blogul. Astept un e-mail pentru confirmare :)Editura Rentrop & Straton are 13 reviste la care te poti abona cand ai chef si sa te dezabonezi la fel. On-line, bineinteles. In una din ele am gasit un articol nu foarte adanc, dar care contine un adevar. Va citez ca-i mai frumos cu ghilimele 🙂 : „In relatia cu clientii si partenerii / Blogul companiei poate deveni un canal de marketing eficient. In lupta pentru a cuceri clienti si market share, nu doar serviciul de PR si departamentul de marketing au un cuvant de spus. Un jurnal personal online (blog), alimentat de angajatii de baza ai companiei, poate deveni un instrument extrem de important, spun specialistii americani, care au studiat mai multe astfel de scenarii si cazuri reale”. De acord. Hai sariti la cap cu niste euro 🙂 . Apropos, cele mai bune bloguri raman cele de pe Cotidianul si al lui Tolontan. Oare ii plateste cineva pentru munca asta? Astept raspunsuri oficiale si neoficiale.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top