» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Criza francului elveţian ca şi problema clauzelor abuzive reclamate în ultimii ani de clienţi pun sub semnul întrebării echitatea relaţiilor comerciale dintre bancă şi client.
Se pune întrebarea tot mai acut dacă sloganul Ai semnat, plăteşte poate fi un principiu valabil în orice condiţii, oricât de inechitabile, dacă totuşi convenim că trăim într-o lume civilizată.
Băncile şi clienţii bancari sunt parteneri de afaceri care interacţionează invariabil.
Clientul vrea finanţare din partea băncii pentru a putea achiziţiona bunuri pentru care nu are destule lichidităţi în timp ce banca prestează o activitatea comercială în urma căreia urmăreşte profitul.
Lipsa unor reglementări clare în segmentul bancar, comparabile cu cele din domeniul protecţiei consumatorilor, a făcut ca băncile să deţină tot timpul o poziţie privilegiată în raport

MAI MULT, aici » PaginadeBanci.ro

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top