În perioada 27 aprilie – 16 august 2015 a fost realizat valul de vară al Studiului de Audienţă Radio de către IMAS – Marketing şi Sondaje SA şi GfK România – Institut de Cercetare de Piaţă SRL.
În cadrul cercetării, s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel naţional, urban şi în municipiul Bucureşti. Eşantionul are un volum de 9.445 de persoane, cu o eroare maximă de eşantionare de +/- 1,0%.
- – La nivel național, pe publicul general, Radio România își menține supremația (13,8% cotă de piață), urmat de Radio Kiss FM (10%). Din punct de vedere al publicului comercial, pe primele locuri se situează Kiss FM (13,6%), urmat de Europa FM (10,6%).
- – La nivel urban, pe publicul general, tot Radio România este lider (14,4% cotă de piață), urmat de Europa FM (10,4%). Din punct de vedere al publicului comercial de la orașe, pe primele locuri se situează, la egalitate, de Kiss FM și de Europa FM, ambele cu o cotă de piață de 12%.
- – În București, pe publicul general, Radio România își menține supremația (14,8% cotă de piață), urmat de Europa FM (7,4%). Din punct de vedere al publicului comercial din Capitală, pe primele locuri se situează Radio ZU, urmat de Europa FM, cu 7,8%.
Iată rezultatele, așa cum reies ele din studiul de audiență:
La nivel naţional:
A. Total populaţie 11+
B. Public comercial
La nivel urban:
A. Total populaţie 11+
B. Public comercial
În Bucureşti:
A. Total populaţie 11+
B. Public comercial
Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.
ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:
TweetETICHETE:
NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.