Audienţe media BRAT: Doar 14 mărci au cerut auditarea. Surpriză în primele locuri

12:54 pm, 6 iulie 2016 • de Comentariile sunt închise pentru Audienţe media BRAT: Doar 14 mărci au cerut auditarea. Surpriză în primele locuri

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

bratBRAT  a făcut publice în premieră rezultatele de audienţă globale pe toate canalele de distribuire. Acestea au fost realizate prin măsurarea integrată a audienței unei mărci pe toate canalele de distribuire cum sunt  presa scrisă, site web, pagina de Facebook și aplicație de mobil.

Populația din mediul rural a fost inclusă pentru prima dată în acest audit, fiind incluse 14 mărci media.

Analizând rezultatele la modul general, se observă că, în general, circa 73% din audiența unui produs media provine din mediul urban și 27% din mediul rural.

Pe primele trei locuri se situează Libertate  1.066.000, Click 680.000 şi Adevărul 672.000 în timp ce pe locul 4 apare Ce se întâmplă doctore 570.000.

Locul 5 aparţine Unica iar locul 6 publicaţiei Femeia. Ziarul Financiar ocupă locul 7, conform forbes.ro.

Lipsesc din studiu titluri ca EVZ sau Gazeta Sporturilor care au şi ediţie print şi web, astfel că majoritatea clasamentului este ocupat de reviste.

 

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top