AUDIENŢE: 2.5 milioane de telespectatori s-au uitat la meciul Partizan-Steaua, transmis de PRO TV

3:17 pm, 6 august 2015 • de Comentariile sunt închise pentru AUDIENŢE: 2.5 milioane de telespectatori s-au uitat la meciul Partizan-Steaua, transmis de PRO TV

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

partizan-steaua-e-live-la-protv-miercuri-de-la-21-30_size7Partida dintre Partizan Belgrad şi Steaua Bucureşti, scor 4-2, din preliminariile Ligii Campionilor, transmisă în direct de PRIO TV  a fost urmarită în medie de aproape 2.5 milioane de telespectatori în intervalul de difuzare 21:30-23:22.

Cel mai urmarit minut al meciului, cel de la 22:54, a strans in fata televizoarelor aproape 3 milioane de microbisti.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a fost lider de audiență cu 13.6 puncte de rating și o cotă de piață de 40.1%, următorul post clasat înregistrând 5.5 puncte de rating și 16.1% cotă de piață.

Pe întreg publicul din mediul urban, PRO TV a obținut pe perioada difuzării partidei de fotbal o audiență medie de 14.7 puncte de rating și 36.1% share, următorul post clasat înregistrând 5.2 puncte de rating și 12.8% cotă de piață.

Și la nivelul publicului național, meciul dintre Steaua și Partizan Belgrad și-a menținut poziția de lider cu 13.5 puncte de rating și o cotă de piață de 32.5%. Televiziunea de pe locul 2 a înregistrat 4.8 puncte de rating și 11.7% cotă de piață.

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 5,00 din 5)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top