Asociaţia Jurnaliştilor Europeni critică abuzul verbal al lui Mihai Gâdea şi Mircea Badea

10:36 am, 15 aprilie 2015 • de Comentariile sunt închise pentru Asociaţia Jurnaliştilor Europeni critică abuzul verbal al lui Mihai Gâdea şi Mircea Badea

VIDEO. Mircea Badea se joacă „de-a pușcăria” cu fiul său de 10 luni

AEJ(Asociaţia Jurnaliştilor Europeni) a reacţionat faţă de situaţia creată de Mihai Gâdea şi Mircea Badea care au comentat cu un limbaj sub standardele profesionale un live al jurnalsitei Eli Roman la un eveniment caritabil.

Asociatia Jurnalistilor Europeni (Association of European Journalists AEJ) isi exprima profunda ingrijorare cu privire la actele repetate de abuz verbal manifestate in ultimele zile de catre Mircea Badea, prezentator al postului de televiziune Antena 3, si de catre directorul aceluiasi post TV, Mihai Gadea, impotriva jurnalistului roman Stelian Negrea si a sotiei acestuia, jurnalista Eli Roman”, se arată în scrisoare.

Materialele video si scrise, inclusiv stenogramele programelor Antena 3 care au ajuns la AEJ, arata incalcari grave ale standardelor jurnalistice profesionale si ale bunului simt comise in mod deliberat de catre reprezentantii postului de televiziune Antena 3 cu scopul de a-i denigra si umili pe Stelian Negrea si Eli Roman.  AEJ considera ca modul de manifestare si exprimare al celor doi angajati ai postului Antena 3 constituie un abuz, mai ales avand in vedere faptul ca sunt persoane publice, fiind mult sub standardele profesionale, precizează board-ul AEJ.

Semnatarii acestei scrisori sunt William Horsley, Reprezentant AEJ pentru Libertatea Presei (AEJ Media Freedom Representantive), Otmar Lahodynsky, Președinte AEJ şi Tibor Macak, Secretar general AEJ.

Stelian Negrea este şi secretar al AZIR, Asociaţia Ziariştilor Independenţi din România, afiliată a AEJ.

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (8 voturi, media: 5,00 din 5)