Analiză: De ce se simt marginalizați tinerii europeni

2:03 pm, 18 mai 2016 • de Comentariile sunt închise pentru Analiză: De ce se simt marginalizați tinerii europeni

» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Mai mult de jumătate dintre tinerii europeni cu vârste cuprinse între 16 și 30 de ani se simt marginalizați în ţările lor, ca urmare a efectelor crizei economice, dar puțini vor să emigreze din acest motiv, arată cel mai recent sondaj Eurobarometru, realizat la comanda Parlamentului European. Sondajul arată că aproape toți respondenții se declară interesați să afle mai multe despre Uniunea Europeană și felul în care funcționează instituțiile acesteia. Cercetarea sociologică a fost efectuată între 8 și 25 aprilie 2016, pe un eşantion de 10.294 de tineri din cele 28 de state membre, cu vârste cuprinse între 16 și 30 de ani, existând diferenţe semnificative de la un stat la altul în ceea ce priveşte răspunsurile înregistrate.
O majoritate absolută

MAI MULT, aici » PaginaEuropeana.ro

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Încarc...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Comments are closed.

Scroll to top