» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Postul Antena 3, acuzat de fondatorul RCS&RDS, Zoltan Teszari că i-a trunchiat declarațiile, a publicat un material despre care spune că ar arăta unde locuiește patronul firmei de cablu pe care îl prezintă drept „miliardarul fără chip”.

Potrivit postului fondat de Dan Voiculescu, Teszari ar sta în anexa unui hotel de trei stele aflat lângă o pădure în vecinătatea municipiului Oradea.

Pe burtiera Antena 3, Teszari este prezentat drept „miliardarul fantomă din dosarul cu șpagă istorică”.

În continuare Antena 3 a difuzat o înregistrare telefonică în care patronul RCS&RDS vorbește cu Ioan Bendei, fost adminsitrator la companiei. Într-un fragment din convorbire, Teszari spune că s-a întâlnit cu „Nea Traian” și cu „Răducu”. În timp ce Antena 3 sugerează că aceștia ar fi de fapt Traian Băsescu și ginerele acestuia Radu Pricop, Teszari a precizat recent că ar fi vorba de un colaborator de afaceri mai vechi și despre fiul acestuia.

Între timp, compania RCS&RDS, urmărită penal de DNA într-un dosar privind televizarea Ligii 1 de fotbal în perioada 2008-2011, a anunțat că va da în judecată Trustul Intact, pe care îl acuză de „manipulare”.

RCS&RDS și Trustul Intact se bat în instanță în dosarul în care Sorin Alexandrescu, fost director al Antena Group, este acuzat că l-ar fi șantajat pe Ioan Bendei, fost administrator al companiei de cablu.

În primă instanță, Alexandrescu a fost condamnat la trei ani și șase luni de închisoare cu executare. Dan Voiculescu, aflat deja în închisoare, a primit 2 ani de închisoare cu executare, iar fiica sa, Camelia Voiculescu, doi ani cu suspendare pentru complicitate la șantaj în același caz.

Mai mulți foști și actuali reprezentanți din conducerea RCS&RDS sunt urmăriți penal într-un dosar care vizează drepturile de televizare pentru campionatul de fotbal național pentru trei sezoane.

Procurorii susțin că Dumitru Dragomir ar fi primit peste 3 milioane de euro mită de la RCS&RDS pentru a oferi companiei condiții mai avantajoase în derularea contractului.

Compania de cablu susține că este nevinovată. Printre cei anchetați se află și Serghei Bulgac, șeful Digi Communications, compania listată recent la bursă care controlează RCS&RDS.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)
Se încarcă...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top