» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Antena 3 și România TV pierd marii clienți de publicitate. Este firesc ca firmele serioase să refuze să-și mai asocieze imaginea cu așa ceva. În paralel însă se întâmplă un alt fenomen scandalos: salariați ai condamnatului Voiculescu, care au participat ani de zile la intoxicările pentru infractorii din politică, sunt plasați în instituții publice.

După ce au mințit, au manipulat, au otrăvit societatea și au participat la cele mai nocive operațiuni de PR în favoarea corupților și mafiei din politică, cozile de topor ale securistului Felix sunt recompensate cu posturi plătite din taxe și impozite. Dragnea, Tăriceanu și Grindeanu au grijă de ei.

Împânzesc ministerele cu ei. Îi recompensează cu funcții publice, de la purtători de cuvânt până la consilieri, obligându-ne pe noi să le plătim acum salariile.

Alții sunt plasați la TVR, unde se ocupă mai departe cu promovarea intereselor corupților din politică, împotriva Justiției a domniei legii, pe banii tuturor plătitorilor de taxe din România.

Exemplul clonei lui Mihai Gâdea, „moderatorul” Ionuț Cristache, care aproape zi de zi promovează pe postul național de televiziune, pe bani publici, tot felul de inculpați, condamnați și pe propagandiștii mafiei, este elocvent.

Citeşte şi: Partidul Corupților continuă Operațiunea Încălecarea Justiției. Varianta Tudorel Toader și groapa în care bagă România

După ce marii moguli penali au intrat în imposibilitate să mai plătească pentru campaniile de PR negru prin care România este otrăvită sistematic, au transferat costurile către bugetul public, către toţi plătitorii de taxe şi impozite. Este scandalos să vezi cum suntem toţi obligaţi să plătim salariile oamenilor unor indivizi ca Voiculescu sau Ghiţă.

Migrația cozilor de topor ale lui Felix, Ghiță și alți mafioți către statul confiscat de Dragnea, Tăriceanu & asociații este şi consecința reacției managerilor companiilor mari, care pompau sume consistente în publicitatea de pe Antena 3 sau RTV.

Revista 22 scrie: „Calupurile publicitare ale posturilor Antena 3 și România TV sunt mai sărace: 70 de branduri nu se mai regăsesc la Antena 3 și 80 la România TV. Este rezultatul unei monitorizări realizate de site-ul IQads”.

In sfârșit au înțeles și managerii marilor companii că pierd foarte mult dacă își mai asociază imaginea cu murdăria de peAntena 3, Romania TV sau alte canale prin care corupţii otrăvesc spaţiul public, că e greșit să mai finanțeze vectorii principali ai intoxicării publicului cu tot felul de manipulări în favoarea grupurilor infracționale din politică.

Au înțeles că finanțau o mașinărie perversă a minciunii și spălării pe creier care menține la putere politicieni corupți, politicieni care transformă România într-un Teleorman, o ţară în care vor ajunge să decidă dacă închid afacerea sau continuă numai ca să poată să achite șpăgile și taxele protecție pentru şmecherii din politică.

Momentul declanșator este protestul #rezit în timpul căruia cele două televiziuni și-au depășit propriile limite ale răului și au lansat în spațiul public dezinformări şocante.  Unele dintre aceste manipulări grobiene au vizat și companiile multinaționale, despre care s-a spus că își forțează angajații să meargă la proteste.

Reacția este, în sfârșit, una care poate determina dispariția acestor mari poluatori din spațiul public. Desigur, ei nu puteau să otrăvească minţile românilor dacă legea era aplicată şi Consiliul Naţional al Audiovizualului îşi îndeplinea sarcinile pentru care funcţionează. CNA a protejat vectorii propagandei mafiei pentru că şi acolo au fost plasaţi strategic tot oamenii controlaţi de PSD.

„În perioada 30 ianuarie-2 februarie, în calupurile publicitare ale România TV erau aproape 100 de branduri. Între 3 și 5 februarie, mai erau 30. La Antena 3, de la 104 branduri cu reclame în perioada 30 ianuarie – 2 februarie, mai sunt acum 25, scrie în analiza Iqads”, citată de Revista 22.

 

„Nu mai au spoturi, printre alții, Altex, Bergenbier, Metro, Selgros, Bergenbier, Ursus, Procter&Gamble, Sanofi, Zdrovit, Ferrero (Kinder)…” mai arată sursa citată.

Întâmplător sau nu decizia retragerii campaniilor publicitare vine și după ce au fost inițiate pe rețele sociale o serie de acțiuni de boicotare a produselor firmelor care își fac reclamă pe posturile care se ocupă acum numai cu campanii de dezinformare împotriva sistemului judiciar şi a domniei legii.

Vocea sutelor de mii de potențiali clienți care au ieșit în stradă la protestul #rezist și a altora, mai mulți, care se exprimă și sunt uniți prin rețelele sociale, devine o forță imposibil de ignorat și acesta este începutul unor schimbări decisive.

Dincolo de pierderea de imagine, imposibil de ignorat, din asocierea brandurilor cu programe TV insalubre, managerii și proprietarii companiilor mari, cei care decid bugete uriașe de publicitate, ar trebui să se uite foarte atent la ceea ce finanțează. E imposibil să nu vadă că își finanțează un viitor care nu are cum să fie bun pentru afacerile lor. Ar trebui să ceară marilor agenţii de publicitate care le gestionează bugetele să fie mai atente la conţinutul programelor în care se cumpără spaţii publicitare.

Este foarte important acest aspect.

Dacă nu sunt atenţi la asta, ajung să finanțeze propaganda unor politicieni putred de corupți, care vor să transforme România într-o țară unde afacerile nu se fac pe reguli și principii clare, impuse prin legi și supuse numai deciziilor Justiției, atunci când drepturile firmelor sunt încălcate.

Dacă nu sunt atenţi la acest aspect foarte important, ajung să finanțeze un viitor în care soarta firmelor lor va depinde numai şi numai de un potentat al zilei, de mărimea taxei de protecție pe care vor fi forțați să o achite și nu vor mai avea o Justiție corectă, unde să meargă pentru a-și apăra drepturile.

Pe termen scurt poate câștigă o campanie bună de marketing, însă pe termen lung vor pierde dreptul să își facă onest afacerile pe o piață normală. Deja Dragnea, Tăriceanu și asociații lucrează la acest viitor. Vor dispărea sau vor ajunge să lucreze numai ca să poată achita șpăgile tot mai mari pentru politicieni tot mai corupți.

Modul cum au manipulat televiziunile mafiei împotriva protestului #rezist a făcut multe persoane importante din companii mari să vadă aceste lucruri simple şi să înţeleagă repede situaţia.

Pentru cei care încă nu au înțeles încă, devin foarte importante campaniile de boicot, mesajele trimise direct lor de către fiecare potențial client deranjat de minciună, manipulare și dezinformare.

Fiecare om care trimite un mail, nemulțumit, unei firme ca să anunțe că nu îi mai cumpără produsele pentru că susține financiar minciuna, poate să ajute la curățarea României de acești mari poluatori ai spațiului public. Fiecare astfel de mesaj poate să determine decizii care vor stopa izvoarele de otravă pentru mințile celor mai naivi și vulnerabili intelectual. Otravă care menține la putere un sistem corupt și ticăloșit.

 

Citește mai multe analize și comentarii scrise de Mălin Bot aici: ”Libertatea cuvântului ne aparţine nouă şi nimic nu poate să o îngrădească, dacă noi nu vrem asta”

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (12 voturi, media: 3,67 din 5)
Se încarcă...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

2 comentarii

  1. manuela spune:

    Felicitari pentru „racolarea” lui Malin Bot in echipa RV. E singura veste buna de cand a inceput 2017 pentru presa din Romania. O sa il urmaresc cu interes. Inca o data, va felicit!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top