» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a decis în ședința de joi să sancționeze cu câte 50.000 de lei posturile de televiziune Antena 3 și România TV pe motiv că acestea au încălcat informarea obiectivă în emisiuni privind protestele.

Totodată, CNA a somat public Realitatea TV și B1 TV pe același subiect.

Raportul de monitorizare relevă că Antena 3 a difuzat pe 22 ianuarie dezbateri în cadrul cărora s-a discutat despre proiectul privind grațierea și Ordonanța de Urgență a Guvernului privind modificarile la Codurile penale și despre protestul din seara respectivă. Referitor la România TV, raportul de monitorizare relevă că postul a difuzat pe 22 ianuarie emisiuni informative și de dezbatere în cadrul cărora au fost prezentate și analizate informații despre protestul desfășurat în București la acea dată, potrivit Agerpres.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top