» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

colectiv2AUDIENȚE NOIEMBRIE. Avem cifrele oficiale de audiență din luna noiembrie 2015. Ca la fiecare început de lună, vă prezentăm un TOP 10 al televiziunilor din România înregistrat în luna anterioară.

Luna noiembrie 2015 a fost marcată de tragicul eveniment din clubul bucureștean Colectiv, soldat până acum cu 60 de morți și zeci de răniți. Acesta, precum și manifestațiile de stradă care au urmat, încheiate cu demisia Guvernului Ponta și formarea noului Guvern Cioloș, și-au pus amprenta și pe audiențele posturilor TV.

Astfel, toate posturile de știri au crescut față de luna anterioară, iar B1 TV a profitat de context pentru a reveni în TOP 10, după mai multe luni de absență, pe locul 9, împingând postul de divertisment Antena Stars pe ultimul loc al topului.

Cele mai mari creșteri, PRO TV și Antena 3

Cea mai mare creștere de audiență a înregistrat-o liderul, PRO TV, care a avut un plus de 78.000 de telespectatori în medie/ minut la nivel național în luna noiembrie față de luna octombrie 2015.

Foarte aproape de această creștere s-a situat și Antena 3 (locul 4 în topul național), cu un plus de 70.000 de telespectatori în medie/ minut la nivel național în luna noiembrie față de luna octombrie 2015.

La rândul ei, România TV (locul 5 în topul național) a avut cu 54.000 de telespectatori în medie/ minut la nivel național mai mult în luna noiembrie față de luna octombrie 2015.

Astfel, avem din nou, cu B1 TV, trei posturi de știri în TOP 10. Realitatea TV și Digi 24 se mențin în afara TOP 10, pe locurile 13 respectiv 14, însă și ele înregistrează creșteri importante față de luna anterioară:

nr

Clasamentul din tabelul următor, pentru luna NOIEMBRIE 2015, a stabilit locurile în funcție de ratingul înregistrat pe tot publicul de la nivel național:

NOIEMBRIE 2015

audiente tv nov 15

Cifrele din secțiunea „Rtg(000)” sunt exprimate în mii, așadar ele se citesc astfel: PRO TV (locul 1) – 639.000 de telespectatori (media pe publicul național), Antena 1 (locul 2) – 547.000 telespectatori și Kanal D (locul 3 – 353.000 de telespectatori).

A doua coloană o reprezintă ratingul înregistrat de televiziuni pe zona urbană. A treia coloană este ratingul exprimat în puncte de rating pentru publicul național, iar a patra pentru publicul urban. A cincea coloană prezintă „share” (sau cota de piață) pe național, iar a șasea – cota de piață pe urban. Cota de piață exprimă procentul de aparate tv deschise pe un anumit post din totalul de aparate tv aflate în funcțiune. (sursa cifrelor: Kantar Media – arma.org.ro)

Spre comparație, vă oferim și cifrele oficiale înregistrate în luna OCTOMBRIE 2015:

OCTOMBRIE 2015

audiente tv 10.15

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (1 voturi, media: 3,00 din 5)
Loading...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to top