» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Putin Russia TodayDan Musetoiu, fost director de programe al postului TV The Money Channel, intentioneaza sa lanseze un proiect editorial cu numele Russia Today, acelasi cu al televiziunii de stiri din Rusia.

Musetoiu a depus pe 28 august o cerere la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) in vederea inregistrarii brandului “Russia Today”. Contactat de DailyBusiness.ro, el a confirmat ca intentioneaza sa lanseze un produs editorial cu acest nume.

Intrebat daca proiectul va fi in colaborare cu televiziunea rusa ce poarta acelasi nume, Dan Musetoiu a spus ca deocamdata nu poate da mai multe detalii. Avand in vedere ca inregistreaza la OSIM un brand utitlizat in alta tara este posibil ca acest proiect sa fie realizat in parteneriat cu rusii, mai scrie sursa citată.

Russia Today este prima televiziune de stiri in limba engleza din Rusia.


VEZI ȘI:

Jurnalistă Russia Today: „Lucrăm pentru Putin și răspândim minciuni”

 

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

 
 
 

ETICHETE:

Votează: Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (2 voturi, media: 5,00 din 5)
Loading...

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

11 comentarii

  1. […] de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) a numelui “Russia Today”, după cum Reporter Virtual a anunțat la începutul lunii […]

  2. […] pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) a numelui “Russia Today”, după cum Reporter Virtual a anunțat la începutul lunii […]

  3. […] Dan Musetoiu, former schedule director for The Money Channel, is planning to launch a new project under the name Russia Today, writes reportervirtual.ro. […]

  4. cristoiu spune:

    Rusii mai au o posibilitate : REALITATEA TV a lui Cosmin Guse .

  5. […] un proiect editorial cu numele Russia Today, acelasi cu al televiziunii de stiri din Rusia, scrie Reporter Virtual.Citeste tot articolul: […]

  6. martalogu spune:

    bai frate, nu pot sa cred, musetoiu nu e anchetat inca in afacerea Giga TV?…Se pare ca duoul de trista amintire musetoiu-tatulici se lanseaza pe linia kominternista a rusilor…ce potoi sa-i ceri unui tatulici de factura comunista care isi arata fata rosie acum cand apetenta premierului pt stanga se vede mai mult ca niciodata..sa nu uitam ca tatulicioiul e vechi tovaras cu alt fost kominternist Radu Timofte, asa ca sa nu ne mai mire ca rusii ne-au penetrat si ca patrund prin noi pana in Comisia Europeana cu madam Cretu, fata altui kominternist, fostul prof de fizica Traian Cretu, bun prieten cu Ilici Iliescu si fan inrait al comunismului de sorginte sovietica…Asta e, sa speram ca americanii o sa le-o traga in bot!

  7. saveta spune:

    asta e de 1 aprilie …. musetoiu????? ha ha ha

    Postul de televiziune RT este retransmis in Romania prin UPC .

    • RV spune:

      RT este transmis de mai multe rețele de cablu, dar aici este vorba despre ceva diferit: varianta pentru România, cu programe destinate special României. Mai gândește-te…

  8. […] Dan Musetoiu, director de programe al postului TV The Money Channel, intentioneaza sa lanseze un proiect editorial cu numele Russia Today, acelasi cu al televiziunii de stiri din Rusia, scrie Reporter Virtual. […]

  9. […] un proiect editorial cu numele Russia Today, acelasi cu al televiziunii de stiri din Rusia, scrie Reporter Virtual. Citeste articolul integral Hot […]

  10. Drughi spune:

    Muestoiu nu mai e de un an la Money Channel, parca il daduse arabu’ afara, nu?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Scroll to top