» Click AICI ca să te abonezi la ȘTIRILE RV pe mail

Concurs Start spre MamaiaUpdate3 Ultima sansa pentru un concediu gratuit: De pe 14 iulie puteti sa va inscrieti la Start spre Mamaia 4. De data asta si cititorii pot castiga cu o poveste despre Mamaia.

Update 2 De azi,7 iulie, puteti sa va inscrieti la a treia etapa. Spor si inspiratie!

Update 1 Acum te inscrii la etapa a doua.

In parteneriat cu Mamaia360, Reporter Virtual le ofera bloggerilor posibilitatea sa castige, saptamanal, un concediu de sapte zile la Mamaia, unde vor avea asigurate cazarea si micul dejun, plus ceva surprize (numai placute). Regulile sunt simple: fiecare participant va posta pe blog un text despre Mamaia (de bine, de rau, imi este indiferent, dar prefer cu umor) si va lasa link-ul cu articolul la acest start. In fiecare miercuri, intre 11.00 si 11.30, voi anunta castigatorul in direct pe site-ul mamaia360.ro. Autorul celui mai bun material isi poate lua sotia, amanta, secretara, verisoara din strainatate sau o prietena (e valabil si viceversa in caz ca participanta e femeie) sa stea moca la un hotel de maximum patru stele. In continuare, aveti detalii despre cum pot castiga si cititorii acelasi pachet turistic, si inca un premiu special: un telefon Nokia Xpress Music Tube.  Acelasi telefon pe care-l folosesc si eu. Uneori sa scriu aici.

Poti castiga chiar daca nu esti blogger. De ce nu? Se poate 🙂 . Cititorii pot obtine sapte zile de concediu la Mamaia daca se inscriu pe site si respecta regulile de acolo. In mare: trebuie sa raspunda, zilnic, timp de o saptamana, la intrebarea aparuta pe site. Una dintre ele va fi formulata de mine si va putea fi gasita doar aici. Nota: In imagine nu este mamaia mea in tinerete, ci Dana-Alexandra Nicula.

Nokia 5800 Xpress musicPremiul special. Tot pentru bloggeri. Pe langa vacanta la mare, m-am gandit ca n-ar strica sa aveti un telefon bun cu care sa va filmati concediul, sa ascultati muzica si sa navigati lejer pe internet. E vorba de un telefon Nokia 5800 Xpress Music, oferit de Primosal, firma care abia si-a relansat site-ul si premiaza cel mai bun text de prezentare despre pagina sa. Articolul trebuie sa fie postat pe blog si este obligatoriu sa contina cinci din urmatoarele cuvinte cheie: dezinsectie, deratizare, dezinfectie, tratamente lemn, tratamente carii lemn, ignifugare, antiseptizare, tratamente anti mucegai lemn, insecte lemn, gandaci de bucatarie, Primosal. La unul dintre cuvinte trebuie sa existe un link catre Primosal.

————————————-

Comunicat important pentru tara sau cu cine m-am asociat:

Premieră în turismul românesc: 100 de vacanţe gratis la Mamaia

Concursul „Vacanţe gratis la Mamaia” este o premieră pentru turismul românesc, în cadrul său acordându-se cele mai multe vacanţe gratuite oferite vreodată în România: 10 vacanţe pe săptămână, timp de 10 săptămâni, în total 100 de vacanţe (în perioada 21 iunie – 1 septembrie).

Astăzi, 21 iunie 2010, ora 18.00, în staţiunea Mamaia, este aşteptată prima serie de 10 câştigători ai concursului „Vacanţe gratis la Mamaia”. Primul cuplu soseşte in jurul orei 18:00 la Hotelul Tomis din Mamaia. Concursul este organizat pe website-ul www.mamaia360.ro şi include cazare şi masa la hoteluri din staţiunea Mamaia, bilete gratuite la Aqua Magic, cursuri gratuite de windsurfing şi premii supriză pentru câştigători.

Concursul „Vacanţe gratis la Mamaia” face parte din proiectul de promovare pe internet al destinaţiei turistice Mamaia: www.mamaia360.ro, proiect lansat oficial în data de 3 iunie 2010 de către compania IPIX România, lider mondial în imagine la 360 de grade, în parteneriat cu Asociaţia Patronală Mamaia.

Acest articol este proprietatea Reporter Virtual și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

ȚI-A PLĂCUT? DĂ MAI DEPARTE:

ETICHETE:

Foarte slabSlabMediocruBunFoarte bun (Niciun vot deocamdată)

Related Posts

NOTĂ: Vă rugăm să comentați la obiect, legat de conținutul prezentat în material. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afișarea de anunțuri publicitare, precum și jigniri, trivialități, injurii aduse celorlalți cititori care au scris un comentariu se va sancționa prin cenzurarea parțială a comentariului, ștergerea integrală sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului.

63 comentarii

1. […] participat la concursul organizat de Reporter Virtual cu aceasta analiza a site-ului Primosal si am castigat un telefon […]

2. Buna 🙂 Ma inscriu si eu in concursul Primosal 🙂 Multumesc mult si abia asteptam maine anuntarea rezultatelor http://www.gazutza.info/index.php/pagina-de-prezentare-primosal/

3. […] Pagina de prezentare Primosal ar arata asa din punctul meu de vedere Nu rosu ci negru, aici e rosu doar ca sa se diferentieze de ce scriu in momentul asta Am gandit-o timp de doua zile, foarte serios, la virgula ) Totul pentru concursul organizat de ei si de Reporter Virtual. […]

4. Daneza spune:

Buna, ce se intampla cu site-ul mamaia360.ro. Nu reusesc sa intru imi spune cont suspendat.
    Cu multumiri, Daneza

5. […] dada on Concurs: Start spre Mamaia (1)tena antena on Control financiar la Intact Media GrupA murit Mădălina Manole | Șmen.ro on A murit […]

6. […] Mereu am asociat marea cu un cuvant la fel de drag, “Mamaia”, apelativul pe care il folosesc adesea la adresa unui suflet atat de special mie. Si tot la fel de draga precum imi e persoana asta imi sunt si amintirile incepute acum 25 de ani la malul Marii Negre, intr-o statiune atat de simpla si in acelasi timp atat de “complicata” pentru mine, asta pentru ca nu puteam ajunge acolo cand si de cate ori vroiam, destinatia atat de asteptata tot anul, Mamaia. […]

7. Dana spune:

Buna, in anul 1992 am fost la Mamaia la hotelul Dacia Sud cu bilet de sindicat. Am stat 10 zile impreuna cu o colega de-a mea de la serviciu. Doua celibatare. Nu ne asteptam sa avem mancare atat de multa si buna la bilet prin sindicat. La vremea respectiva am dat pe bilet 6.000 lei si l-am platit impreuna cu colega mea timp de 6 luni. Deci am luat biletul, ne-am facut vacanta in perioada 02.07 – 10.07.1992, si din luna august au inceput sa ni-l opreasca din salariu.
    A fost o vacanta extraordinara. Eram doua fete, cucuiete, venite la agatat si a mai venit si sora mea si am fost trei fete la agatat.
    Eu merg la mare de la 5 ani, in fiecare an pana in 1990 am venit la Mamaia de 2-3 ori pe an cate 5 zile cel putin de fiecare data.
    Era alta viata. Aveam CEC de calatorie pe care parintii aveau in jur de 10.000 lei, deci daca noi copii zicem ca vrem la mare, a doua zi tata ce facea ce nu facea la serviciu ca plecam la mare. Aveam rezerva de benzina si aruncam ceva bagaje in portbagajul masinii si plecam cu cortul.
    Am stat si la hotel. De exemplu am stat la Condor, la Pelican, la Ovidiu, Perla, Pescarus.
    Dupa revolutie am stat la Caraiman 2* si nu mi-a placut deloc. Una era in poze si ce ne-a spus dna de la agentia de turism si alta am gasit la fata locului. A zis ca avem in camera aer conditionat. Acesta era de pe timpul lui Pazvante Chiorul, antic si de demult. Am platit camerista sa ne schimbe asternuturile si prosoapele pt. ca aveam 2 copii cu mine, al meu si o nepoata, si faceau mizerie. N-am vazut nimic.
    Dar, statiunea Mamaia a fost si va ramane cu bune si cu rele cea mai frumoasa statiune de la noi din tara, daca ar fi ceva mai ingrijita ar fi un real pericol pentru Bulgaria, dar asa romanii nostrii se duc la Bulgari, ca-i mai bine.
    Va pup, Dana

8. Dana spune:

Buna, nu stiu daca am postat bine link-ul, vreau sa particip si aici la concurs si sa castig sejurul la mare.
    Cu multumiri, daca m-ati indruma.

9. Mates Ionela spune:

mamaia.blog/2009.com
    liniuta este dreapta

10. Tiberiu Lovin spune:

Gabriel: ce parere sa am de spam? :)) Proasta, ca de obicei.

11. […] asta e altă poveste, că s-a petrecut strict în Constanţa, iar postul de faţă e scris pentru concursul lui Tiberiu Lovin, care sper să mă trimită gratis 7 zile la Mamaia. Fingers crossed […]

12. Buscan Elena Adina spune:

Masti fermecatoare, costume de basm, veselie si dans sint „ingredientele” care vor transforma o simpla noapte la malul marii intr-o intalnire senzationala in centrul statiunii Mamaia!
    SATUL DE VACANTA este locul care nu trebuie ratat daca veniti in concediu cu copiii – plin de veselie si jocuri, ofera instalatii de distractie atat pentru cei mici (trenulete, masinute), dar si pentru tineri si parinti
    Pe plaja puteti asculta postul Radio Vacanta, difuzat pe intregul litoral, post care emite in limbile de circulatie internationala. Si sporturile nautice, sunt la ele acasa: se practica schi nautic pe Siutghiol, scuba diving, yachting, surfing.
    Totusi, pentru nostalgici, aici inca se mai pot manca mici si hamsii pe carton si bea bere la halba. Exista si un centru de distractii cu piste de bowling, mese de biliard etc., mai multe discoteci si cluburi.
    O alta posibilitate de distractie in Mamaia este la Aqua Magic, avand o capacitate de 2.500 vizitatori si adresandu-se tuturor varstelor.
    Telegondola din Mamaia, un teleferic modern, permite turistilor traversarea aeriana a statiunii oferind o panorama superba asupra statiunii, asupra Marii Negre si Lacului Siutghiol. O astfel de instalatie mai exista doar Spania in Barcelona
    Mamaia are in oferta de primire a turistilor si autobuze supraetajate care circula pe traseul „Constanta City Tour” (traseul de la Gara Constanta pana in Zona Butoaie din Mamaia). Programul de pleacare este la fiecare jumatate de ora in timpul week-end-ului, si la fiecare sfert de ora in timpul saptamanii.
    Mamaia este una dintre statiunile de pe litoralul romanesc care ofera cea mai bogata oferta de cazare turistilor, satisfacand si cele mai pretentioase gusturi si oferind in acelasi timp oferte ieftine de cazare, dispuse in anumite perioade a sezonului estival, accesibile oricui doreste sa petreaca un sejur la mare.

13. […] Participa acum la acest concurs ! Categories: Concursuri Online Etichete:concurs, concursuri, excursie, sejur, telefon mobil, vacanta Comentarii (0) Trackbacks (0) Lasă un comentariu Trackback […]

14. dadi spune:

poi,ziceai de o intamplare sau de ceva ce sa aiba legatura cu Mamaia și mai ziceai că ai prefera ceva nostim, amuzant…de acord.
    Mamaia mi-e in amintire….de acu 25 de ani, eram copilul purtat la mare pentru vindecarea unor afecțiuni…deci long time no see my dear sea.
    au trecut anii, am crescut și aveam o prietena pe care as fi rastignit-o cu orice ocazie, eram si la varsta cand nimic nu imi convenea cand aveam imoralitatea de a ma cobori la nivelul de țață și nu știam eu cum s-o lovesc pe missy unde o doare mai tare.Am eșuat de fiecare dată.Ea era cea mai cea, ei ii reuseau toate si eu eram mereu frustrata care observa ca viata-i cruda;)).Asa ca intr-o zi ploioasa, mergeam cu un bagaj voluminos la bunica mea care locuia in celălat capat al orasului.Eram in vacanta si acasa ma plictiseam.
    la un momentdat m-am intalnit cu missy care ma intreaba razand ironic;-dar unde mergi tu draga?
    eu foarte sincera i-am raspuns:-la mamaia(asa ii ziceam eu bunicii).Ea nu a inteles ca fac referire la bunica pt ca termenul de mamaia nu e folosit in zona noastra-Bihor.
    -ah,da, mi-a raspuns….atunci draga distractie placuta.
    tarziu mi-am dat eu seama ce a inteles ea…dar era super, eram si eu cu ceva mai tare ca ea,eu aia saraca imi permiteam sa merg la Mamaia si ea bogata frumoasa ramanea in micul nostru orasel.
    thks God that Mamaia exists!

15. Simona spune:

Buna,
    Concursul Primosal se pliaza f bine pe problema cu care ma confrunt eu acum si anume gandacii de bucatarie: asa ca am zis sa scot si ceva bun din toata asta;
    aici e link cu un articol despre Primosal: http://bazarblogue.blogspot.com/2010/06/de-rasu-plansu.html
    Nu ai mentionat nimic de cum se face inscrierea in concurs, unde anuntam ca am scris ceva, asa ca am pus linkul aici.

16. sal spune:

daca era un concurs cu vacante oriunde altundeva decit pe litoralul infect din romania poate m-as fi inscris, dar asa…

17. […] si voi o intamplare amuzanta petrecuta la Mamaia, puteti participa la concursul organizat de siteul ReporterVirtual.ro si sponsorizat de Mamaia360.ro. No Comments Posted by Pancu in […]

18. Vasile Manu spune:

Am scris si eu ieri, dar n-am mai lasat link pentru ca am vazut ca a aparut trackback-ul. Oricum mai las si link pentru orice eventualitate.

Bafta tuturor si fie cel mai inspirat sa castige!

19. […] articol participa la concursul organizat de catre Mamaia360 in colaborare cu Reporter Virtual […]

20. […] ce altceva e mai bun decât aceste două lucruri contopite mai ales când totul e moca. Tiberiu Lovin în colaborare Mamaia 360 fac cinste cu concedii de şapte zile la Mamaia, la hoteluri de maximum […]

21. Tiberiu Lovin spune:

B: postezi articolul pe blogul tau, asa cum am scris: cu link catre firma Primasol si imi lasi link si mie link aici sau la unul dintre cuvinte cheie pentru a-l vedea si eu.

Alex: de pe 21 iunie pana pe 22 iulie.

22. Mamaia: cea mai frumoasa statiune de pe litoralul romanesc, pacat ca a fost invadata de manelisti si cocalari :(((

23. Alex spune:

Tiberiu,pentru concursul sponsorizat de Primosal,care e perioada de desfasurare?

24. B spune:

intrebare pt concursul Primosal: postez materialul pe blogul propriu si iti trimit linkul (daca da, cum?), trimit materialul direct pe e-mailul tau?
    multumesc

25. […] picau manusa. Atunci , in 1988 a fost prima mea experienta la mare , la Mamaia … Gratie lui Tiberiu Lovin poate ajung sa retraiesc momentul , a treia oara , a doua fiind in 1997 pentru doar 2 zile. […]

26. Tiberiu Lovin spune:

Florin: Daca esti blogger, atunci scrii ceva despre Mamaia: o intamplare vesela, una trista, una critica etc samd. Ce vrei tu despre statiune. Il postezi si pui un link catre acest post in care spui ca textul participa la concurs sau pur si simplu pui un link la cuvantul Mamaia catre acest post. Vezi mai sus cum au procedat altii.

Silvia: concursul se va desfasura pe blogul meu timp de o luna. Vor fi patru castigatori, dar vor putea merge in concediu impreuna cu partenerul sau prietenul/prietena. Pe scurt: fiecare persoana va putea lua inca una, care va beneficia de toate avanatjele acestui concurs.
    Daca nu esti bloggerita, atunci gasesti detalii pe http://www.mamaia360.ro. Din cate stiu, va tine toata vara. In total vor ajunge pe litoral moca 100 de persoane.

27. silvia spune:

Buna Tiberiu,

Pe ce perioada se desfasoara cele doua concursuri?

28. Florin Matei spune:

Buna ziua. Nu am inteles foarte bine ce trebuie facut. Imi puteti da mai multe detalii, unde sa postez textul, cum il postez etc? Am o idee de un articol foarte bun. Daca se poate, va rog sa ma lamuriti pe e-mail. Va multumesc anticipat.

29. […] de o ocazie unică de a merge gratis la Mamaia şi intru în concursul organizat de Reporterul cel Virtual în colaborare cu Mamaia 360. Nu ştiu dacă oi fi tocmai eu câştigătorul având în vedere […]

30. Kaysha spune:

Uite c+am scris si eu si acum m-a apucat nostalgia. Uffff!

31. […] vreţi să mergeţi, Reporter Virtual are un concurs foarte fain, mai ales dacă puteţi să vă luaţi concediu oricând. Cazare şi mic dejun mocca nu-s de ici de […]

32. Marius Sescu spune:

Pe mine m-ai convins, mai ales ca nu am mai fost de 4 ani la Mamaia.

33. […] misto pentru bloggerii care vor sa petreaca un sejur pe litoralul romanesc, la Mamaia. Vedeti AICI ce trebuie sa faceti pentru a participa. Posturi asemanatoare:Veniti la Mamaia, avem alge pentru […]

34. Tiberiu Lovin spune:

Concursuri online: sigur 🙂 .

35. […] va posta pe blog un text despre Mamaia si va lasa link-ul cu articolul la acest start. […] Ultimele articole despre 1 Posted in NEWS Tags: concurs, Mamaia, spre, Start « Rezultate examen licenta 2010 […]

36. Permiteti preluarea concursului pe agregatorul de concursuri ?!