Aqua Carpatica

Home » MediaNEWS » Palma poliţistului vs palma profesoarei

Palma poliţistului vs palma profesoarei

Moise Guran pune o problema interesanta: o profesoara agresiva a palmuit un polistit, iar el i-a intors palma. A facut bine sau nu? Eu inclin sa cred ca da, iar lefurile n-au nicio legatura aici.

0 votes Cast your vote now!

87 comentarii la "Palma poliţistului vs palma profesoarei"

  1. dar la faptul ca este femeie sa gindit?

  2. eraser spune:

    Din cate stiu, isteria se trateaza cu palme, iar profa facea o criza de isterie. :razz:

  3. AmZis spune:

    Prea tare tiganca ! se apuca de plans pe loc :razz: Scolita cioara :lol:

  4. cristachitza spune:

    Reactia politistului mi se pare una corecta, era o problema in cazul in care el era primul care palmuia. Pana la urma omul e politist, nu Dumnezeu.

  5. ghita1964 spune:

    Nu a facut bine politistul!Politistul trebuia sa o aresteze pentru ultraj!Daca o aresta pentru ultraj se terminau in consecinta si restul problemelor generate de profesoara!
    Asa amandoi sunt buni de dat afara din serviciu!
    Daca exista LEGE trebuie aplicata,nu ne facem noi legea…
    Daca ne facem noi legea ajungem la razboi civil si nu-i bine Tiberiule! ;-)

  6. zizicu spune:

    In toata povestea, vina cea mai mare o are politistul. Se vede clar ca nu e in legitima aparare, a dat ca sa se razbune. Si eu nu stiu sistem legal care sa legitimeze razbunarea, dimpotriva. Nu mai discutam faptul ca e barbat si de 2 ori cat ea.

    Daca nu o lovea, ci o aresta pentru ca l-a lovit, proceda corect.

  7. diaconu Eusebiu spune:

    Poliţistul ăsta trebuia să fie atunci când a scuipat narcomanuşl ăla de Andrei Gheorghe!
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Mulţi o să mă înjuraţi, dar atenţie, faza este total comică, cu toate că este extrem de periculosă pentru societate! Nu din punctul de vedere al poliţistului! Ci din punctul de vedere al respectului pe care trebuie să-l avem faţă de organele abilitate să rezolve o problemă!
    Este ultraj! şi atenţie că la poliţist se poate spune că este auto-apărare! A luat o palmă, a dat o palmă! Nu a folosit metode de ripostă disproporţionate în comparaţie cu atacul pe care l-a suferit! Atenţie foarte mare la acest aspect!În America cucoana era pusă în doi timpi şi trei mişcări jos şi încătuşată! Poate exagerez dar putea să încaseze şi vreun glonţ în cap!
    Omeneşte mie faza mi se pare total comică! Chiar dacă şi bărbăteşte vorbind băiatul ăla nu trebuia săracul să o cârpească pe zăluda aia că muierile astea oricât de isterice sunt nu se cade sa dai in ele! Dar deh, când a văzut bursucul că zăluda era să-i spargă ochelarii, vorba aia: harşti tu, harşti şi io!
    Sincer i-aş chema pe amândoi faţă în faţă şi i-aş pune să-şi ceară scuze unul altuia şi să-şi dea mâinile! ….nu ştiu dacă legea însă o să facă acest lucru! Şi repet nu uitaţi! Poliţistul a fost atacat, a intrat în autoaparare ripostând nedisproporţionat cu atacul!
    Hihihi, mişto rău faza! Harşti, harşti!
    Care vreţi să mă înjuraţi n-aveţi decât!
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    PS vă daţi seama bietul soţ al zăludei ce viaţă are?…cred că nu iesă de sub pat!
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  8. diaconu Eusebiu spune:

    ghita1964 Says:
    Februarie 15th, 2010 at 16:40 pm

    Să nu te superi Ghiţă pe mine pentru ce am spus! Reia faza reciteşte ce am scris şi ia vezi dacă nu cumva cam am dreptate!
    ;-) ;-) ;-)

    zizicu Says:
    Februarie 15th, 2010 at 17:23 pm

    Zizicule nu ai dreptate! Organul a fost “veolentat” cu o palmă, harşti şi organul o palmă! Autoapărare în limitele impuse de lege! (dacă este să facem total abstracţie de latura umanului!)
    ;-) ;-) ;-)

  9. Frank Zapa[king] spune:

    Emblematica scena pt societatea romaneasca,nu sunt prapastios,dar suna a disolutie a puterii.
    ma pregatisem sa fac o analiza dura si stricto senso la obiect,parca mi-a mai pierit elanul.
    deci despre ce vb aici-O PROFESOARA VIOLENTA,IN TIMPUL SERVICIULUI,care prin natura meseriei este chemata sa formeze caractere,sa modeleze in sufletele tinerilor pina din aluatul moale care este sufletul acestora iese un MODEL DEMN DE URMAT?
    si despre un politist care prin insasi existenta sa este chemat sa PASTREZE ORDINE,SA SE RESPECTE LEGEA SI IN SITUATII LIMITA SA APELEZE LA MASURILE SPECIFICE POLITIEI PT MENTINEREA ORDINII.
    Dar probabil cel mai interesant lucru este altceva-vb de doi angajati ai STATULUI,DIN DOUA INSTITUTII COMPROMISE TOTAL,ATIT INVATAMINTUL ROMANESC CIT SI POLITIA.DESPRE BUGETARI,dragii nostrii impertinenti si jegosi bugetari,pusi doar pe…capatuiala.
    simptomatic pt un popor de JMECHERI,DERBEDEI BORFASI,CARE ISI IMAGINEAZA CA LEGEA E …UN MOFT,PE CARE IN ANUMITE SITUATII O POTI TRANSFORMA IN HIRTIE IGIENICA SI SA O FOLOSESTI IN CONSECINTA.
    opina publica?,societatea? ,cum reactioneaza?-CA UN CORP BLONAV CU GRAVE DEFICIENTE GENETICE.
    uititati-va la virsta celor doi-NU SUNT FORMATI DE COMUNISTI,sunt din generatiile crescute in…DEMOCRATIA NOASTRA ORIGINALA
    ce s-ar fi intimplat in state daca cineva ar fi procedat cum a procedat ELEFANTOIACA PE POST DE PROFESOARA?
    Simplu-….
    sa nu confundam codul bunelor maniere,in situatii de huliganism evident,cred ca e clar-profesoara s-a comportat cu suporterii lui….DINAMO.

  10. Frank Zapa[king] spune:

    I-ati vazut pe LEADERI SINDICALI,din invatamint cum se manifesta in studiourile realitatii tv si antena 3?
    ati vazut cum reactioneaza presa,s-au o parte din presa la mojiciile acestora,la tembelismele pe care le perpetueaza de zeci de ani?
    cum e posibil ca ,toate tirfele,prostituatele,betivii,hotii sa fie angajatii statului?
    noi,noi cei care dam banul,noi nu avem nimic de spus?
    atunci e trist,atunci ne meritam soarta,meritam sa traim in promiscuitatea unei societati in care TIRFELE SUNT VEDETE,TRAFICANTII DE CARNE VIE SUNT NISTE DANDY,IAR HOTII SI SPARGATORII SUNT MODELE PT TINERI.
    BRAVOS ROMANIA-
    ,suntem ce-am fost si vom fi chiar mai mult decit am fost-
    ADICA UN POPOR DE TICALOSI.

  11. diaconu Eusebiu spune:

    Frank Zapa[king] Says:
    Februarie 15th, 2010 at 18:01 pm

    Bre Zapa, căţeaua aia era neagră în cerul gurii, NU ROŞIEEEEEEEEEEEEE! Ham, ham, ham! Ce ai bre cu Dinamo?
    :evil: :evil: :evil:

  12. Tiberiu Lovin spune:

    Cristea si Ghita: adica daca e femeie poate sa-si bata joc de oricine? politistul i-a dat usor. daca-i dadeam eu o palma lua somn. si ii dadeam daca ma agresa.

    exista lege, dar cu legea mori cu dreptatea in mana. tot mai multi idioti isi bat joc de politisti, in general smecherii cu masini tari: ii scuipa, ii injura si ii iau la misto, iar astia tac si fac dosare care se termina bine tot pentru smecheri. pai, daca le-ar pune catusele cand ar face din astea si i-ar baga-n puscarie vreo trei ani macar pentru ultraj sa vezi ce respect ar fi. nu zic ca politistii sunt geniali, dar trebuie sa respectam uniforma. bine, numai sa nu se faca abuz de ea. ps de ce credeti ca-n SUA sau Anglia nu se intampla asa ceva? Pentru ca imediat ajungi la puscarie si-ti mai iei o cafteala de-ti trece cheful de glume. In Romania, statul nu are autoritate. E limpede.

  13. Am citit si am tacut….nu am chef de castane….

  14. KDG spune:

    Vai, cata ipocrizie cu procedatul corect si cu institutiile statului.
    Unde traiti, ma, justitiarilor?
    Cioara si-a cerut bucata, gaborul a procedat foarte corect.

  15. diaconu Eusebiu spune:

    stefanyyastefanyya Says:
    Februarie 15th, 2010 at 18:32 pm

    Ahaaaaaaaaaaaa n-ai chef de castane? De câte ori ţi-am spus io că acum, în zilele noastre trebuie să laşi deoparte comportamentul “flower power” . De ce să taci? De ce să nu comentezi? Iei o castană pac dai şi tu o castană…şi la sfârşitul castaniadei minoritatea se conformează majorităţii! Eeeeee comedia naibii!

    Deci există următoarele premize:

    - Un bărbat nu loveşte absolut niciodată o femeie!
    - Un reprezentat al autorităţii statului sub nicio formă nu poate fi gresat fizic sau verbal!
    - Autoapărarea implică ca victima să nu riposteze disproporţionat la atacul agresorului!
    - În orice ţară europeană sau în america profesoara ar fi avut parte de un tratament extrem de dur în urma reacţiei sale!
    - Un jurnalist cretin (reporter) a menţionat etnia profesoarei!

    Deci toată toată tevatura este pe scheletul celor 5 enunţuri de mai sus! Aştept comentariul tău personal stefanyo că altfel te ia mama lui proces verbal PUNCT
    hihihi
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    PS Şi ca să ne distrăm un pic, te rog să comentezi faptul că io dementul şi spurcatul nu admit sub nicio formă ca o femeie sau un copil să fie agresaţi fizic (există situaţii extreme când admit acest lucru, dar atenţie am spus EXTREME!- terorism sau violenţă armată), pe când moldoveanul ăsta îndărătnic de Lovin a spus clar că ar fi pocnit-o pe respectiva de i-ar fi sărit măaselele din gură!
    Hihihi …să te văd pe unde scoţi cămaşa!
    :twisted: :twisted: :twisted:

  16. ghita1964 spune:

    Exista lege?Pai sa o aplice cine trebuie!Eusebiu ai dreptate la partea cu legitima aparare,dar urmatorul pas al domnului politist trebuia sa fie incatusarea specimenului!
    Daca abdicam de la un principiu,ce rost mai are democratia si legea?
    Exemplu:pe mine ma enerveaza cu “nervii” Crin A.atunci sa i-au parul si sa-i “carmesc” spinarea pentru asta?
    Pai nu as avea pari,cati as rupe pe ei!
    :mrgreen:

  17. Frank Zapa[king] spune:

    Pai mai eusebiule,nu ti-am spus pina acum ca sunt din trupa de behaitori a lui becali-SUNT STELIST OMULETULE.
    asa ca nu puteam sa ma dau ex. pe mine :lol: :lol: :lol:
    bey eusebiu,le dau eu peste mecla GENERALILOR DE OPERTA-dar ca sunt stelist.

  18. diaconu Eusebiu spune:

    Frank Zapa[king] Says:
    Februarie 15th, 2010 at 19:07 pm

    Auliuuuuuuuu, nu-mi aduce aminte de Jijik că mi se zguduie neuronul! Pui pariu că în maxim 4 etape izbucneşte un scandal monstru la Steaua şi iar intră în spume sonatul şi colericul?
    Auzi Zapa? Ai naibili ce sunteţi voi ăştia din galeria lu’ Steaua! Nişte floricele, nişte suavi, nişte cuminţei….model de suporteri sunteţi!
    Zâââââââââât d-aci!……..hamhamham!
    :twisted: :twisted: :twisted:

    ghita1964 Says:
    Februarie 15th, 2010 at 19:07 pm

    Bre Ghiţă iar eşti turc? Tu ai dreptate, eu am dreptate, ăla are dreptate, toţi avem dreptate….chiar şi adormita de ştefanya are dreptate cu tăcerea ei!
    Problema-i cum rezolvăm treaba?…că io de asta râd, toţi avem dreptate dar niciunul nu suntem în stare să dăm o soluţie!
    ;-) ;-) ;-)

  19. Frank Zapa[king] spune:

    asadar,Stefanyya Stefanyya,esti invitata sa comentezi,sa iei intr-un fel s-au altul atitudine.
    e chestiune de bun simt,de-o simplitate dezarmanta, care este ,MORALA’acestui episod petrecut intre doua persoane in ,EXERCITIUL FUNCTIUNII?
    cu o micuta si nesemnificativa diferenta.
    in cazul doamnei profesoare,ea era cea care tulbura LINSTEA DIN VIETILE UNOR COPII,PROFESORI SI PARINTI,iar politistul chemat sa restabileasca ,ORDINEA.
    darul unora de a pleca de la idei trasnite….
    intreb pe toata lumea ,daca ,cumva legea FACE DISCRIMINARI DE GENUL-DACA E FEMEIE,….
    s-au mai exact,exista un cod penal pt FEMEI SI UNUL PT BARBATI?
    putem invoca intr-un caz de huliganism ,CODUL BUNELOR MANIERE?CEI 7 ANI DE ACASA?
    sunt curios,vei raspunde?pina la urma a avea o anumita pozitie in raport cu un eveniment….developeaza..calitatea ,caracterul persoanei respective.
    Eusebiu vrea sa te supuna la un TEST-vezi ce faci.

  20. Frank Zapa[King] spune:

    Eusebiule,ce nu ti-am spus este altceva,care merita a fi spus.
    cind ma duc la stadion ,o fac din dragostea fata de sportul REGE-FOTBALUL.
    nu ma duc sa injur,sa jignesc ori sa-mi vars naduful pe cineva.
    niciodata nu am facut acest lucru-NU STIU SA FIU HULIGANS.
    la scolile prin care am trecut,profesorii nu mi-au predat materia asta-CUM SA FII TARAN?-
    am invatat sa-mi respect adversarul,sa folosesc mijloacele permise.
    si culmea este ca nu am reusit sa ma viruses cu acest virus atit de drag unora-MIRLANISMUL,SI PARSIVENIA.
    in rest ramin un anonim insgnifiant,din provincie.
    ca nu-i asa,provincialii astia au niste fete de…FRAIERI,OHOOOOOOOOOOOOO
    si cind te gindesti ca cel mai mare SAT DIN ROMANIA E BUCURESTIUL…
    cum sa nu te intilnesti cu unul ca becali,vanghelie,dumitru dragomir,si muuuuuuulte alte…

  21. ema spune:

    :shock:
    eu, emilia, cred ca profesoara a ramas datoare cu inca o palma ca asa promite dupa ce io trage pe prima

  22. diaconu Eusebiu spune:

    Frank Zapa[king] Says:
    Februarie 15th, 2010 at 19:35 pm

    Teorema chibiţului
    Frank trebuie să tacă din gură şi să nu-i pută picioarele.
    Ete-te la el ce pune el repede palma! El cavalerul, ce e el un stelist! Lasă bre fată să gândească, ce te apuci să desţeleneşti tu şarada mea?
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ema Says:
    Februarie 15th, 2010 at 19:56 pm

    Păi şi cum facem? Care-i rezolvarea? Că ea harşti o palmă (c-a rămas datoare), el iar harşti şi ea iar harşti şi el iar harşti şi tot aşa ca-n povestea cu Harap Alb cu Zmeul! Se pălmuiesc ăştia ca şi chiorii trei zile şi trei nopţi, deoarece niciunul nu este intelegent ca să renunţe! Deci asta cu “soldarea contului” nu este o soluţie! Altă idee ai?
    :twisted: :twisted: :twisted:

  23. Frank Zapa[King] spune:

    haaaaaaaaaaaaaa,Eusebiule,insolentule,cum iti permiti? :lol: :lol: :lol:
    mai baiatule iti spun un secret ,pe care insist sa nu-l spui la nimeni,pt ca nu-i asa nu ne aude nimeni suntem doar noi doi ;-) .
    mie nu-mi put picioarele flacau,ca tie,pt ca mie ,fiind un domn nu mi-ai crescut picioarele ca tie din cur :lol: :lol: ;-)
    2.in cazul tau,n-am motive sa pun palma, :lol: :lol: :lol: am inteles ca e proverbiala inabilitatea ta de a gasiiiiiiiiiiiiii-gauricaaaaaaaaaaaa….de la BROASCA…………….USIIIIIIIIIIII.
    nu cauta gaurica decit cind esti sigur ca o NIMERESTI. ;-) ;-) ;-) :lol:

  24. ghita1964 spune:

    Rezolvare:
    1)profesoara cercetata penal pentru ultraj
    2)politist dat afara din serviciu(pentru necunoasterea procedurii in caz de ultraj)
    Simplu,nu Eusebiule?
    Vezi ca si eu sunt stelist! :lol:
    Ar mai fi o metoda pentru a rezolva aceasta tiganie:
    el(politistul)sa o pupe pe ea (prefesoara)tot asa de fata cu televiziunea!Atunci ar rezulta urmatoarea situatiune:
    -el politistul s-ar descurca mai bine la aprins focul,asa cum spune proverbul:”numai daca pupi o tiganca te pricepi sa aprinzi focul”!
    -ea doamna profesoara s-ar mai lipi de-o cafteala de acasa de la barbatel!
    Multumit? :lol:

  25. diaconu Eusebiu spune:

    ghita1964 Says:
    Februarie 16th, 2010 at 0:28 am
    Wrong!
    Dacă pedepseşti şi pe unul şi pe celălat, atunci cui dai dreptatea? Eeeeee?
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Cât despre aia cu “pupat piaţa Endependenţii” nu fii naşparliu şi mă copia! Vezi că soluţia asta, eu am dat-o primul ( să-şi ceară reciproc iertare şi să dea mâna)!…dar şi aici este naşpa! Cum rămâne cu respectarea legii?
    …deci mai sapă, mai sapă!
    :twisted: :twisted: :twisted:

    Frank Zapa[King] Says:
    Februarie 16th, 2010 at 0:11 am
    Păi bre Zapa baci, decât să-mi crească picioarele din cap ca să fiu tot timpul cu curu-n sus, mai bine lasă-le aşa crescute din cur precum a vrut mama natură că apa-i gratis, săpunul nu costă mult şi ciorapii de bumbac pot a-i schimba de două ori pe zi!
    ;-) ;-) ;-)

  26. ghita1964 spune:

    Dai dreptate corectitudinii!Piara lumea,fie justitie! :lol:
    E adevarat,insa eu am imbunatatit-o! :lol:

  27. diaconu Eusebiu spune:

    ghita1964 Says:
    Februarie 16th, 2010 at 1:12 am

    Ghiţă, pardon de ixpresie, da eşti hahaleră maaaaaaare! O dai în parabole precum o aaaaaaaaaaaaltă mare hahaleră care mai acu vreun an se lupta cu comuniştii şi mai acu vreo două luni în noaptea P1NPV-ului(preşedintelui de-o noapte prostănac pe viaţă) se bucura nevoie mare că marinarul a pierdut!
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Ham ham!
    Zici că eşti stelist? Ia fă matale un pronostic şi spune-ne în a câta etapă o să iasă scandal monstru la Steaua? Hai spune tu că monseurul Frank Zapa s-a făcut că n-a auzit şi a lăsat-o şi el legată de gard precum îmi las io capra legată de pat, fire-ar a dracu de capră şi de cap prost ce-am avut io că la iarmaroc nu mi-am luat o vacă!…măcar aia când o prindeam cu alt bou recunoştea: Vai ce vacă proastă sunt!
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  28. Dragii mei sincer imi este foarte greu sa vorbesc despre violenta dar o voi face cu toate ca sunt constienta ca voi fi judecata gresit.
    Pentru inceput voi incepe cu cateva citate
    1-Violenţa este arma celor slabi.(definiţie de Mahatma Gandhi).
    2-Violenţa este ultimul refugiu al incompetenţei(definitie de COSTEL ZAGAN)
    3-Violenţa este replica incultului.(definitie de ALAN BRIEN)
    Acest subict este foarte delicat ptr mine si as putea spune ca violenta genereaza de obicei tot violenta prin asta aratam cat de salbatici suntem si cat putem sa ranim fiintele vii….nu poti sa obtii nimic bun prin violenta in schimb raul provocat este de durata un lucru care ne marca pe viata vorbesc aceste lucruri din propria experienta si imi este greu sa o spun dar o voi face(am primit o palma imediat dupa alegerile din decembrie)sincer nu am putut riposta fiindca am avut o teama dar legea isi va spune cuvantul si acum revin la incidentul dntre profa si nenea politai…in primul rand as vrea sa spun ca a fost ceva comic si am ras cu pofta.
    Sincer vb politaiul nu trebuia sa o loveasca ci trebuia sa o aresteze ptr ultraj si asa incheia conflictul dar dehh nenea politaiul a simtit ca este lovin in orgoliul lui de barbat macho…si cica el a lovit dintr-un gest de reflex…hai sa fim seriosi se compara palma care a dat-o profa cu cea data de politai?Ce gest de reflex,de autoaparare?parca ar fi fost profa cine stie ce infractoare….bleahhhh,oricum violenta este un lucru greu de imaginat….a fost o slaba reacti a unui politist palmuit de o profesoara,ma rpet din nou reactia corecta din partea politistului ar fi fost sa o culce la podea si sa-i puna catusele :razz: :razz: :razz: :razz: deci omul legii a gresit in loc de palme ,catusel rezolvau problema dar el s-a comportat ca un om de pe strada nu ca un adevarat PROFESIONIST…nu si-a facut datoria e la fel ca si ea..
    Astept acum castanele voastre….

  29. Sincer mi-as fi dorit foarte mult sa fac o analiza despre prsonalitate care caractrizeaza si individualizeaza un om rational…dar intai astept castanele voastre despre ce am scris mai sus.

  30. eraser spune:

    Stefy, pe fond ai dreptate. Dar ce ar fi viata fara sare si piper? Cateodata sitatiile speciale cer masuri speciale. :mrgreen:

    Iti dau castanele pe care le astepti sub forma unei rulade delicioase :razz:

    http://4.bp.blogspot.com/_0wwRZ2UaVg8/SUe2onVQW5I/AAAAAAAAEWU/R56OuVxUpZU/s1600-h/Rulada+castane.jpg

  31. ghita1964 spune:

    Stefania nu vor fi castane!Pentru RATIONAMENT CORECT nu se dau castane! :lol:
    Eusebiule nu o sa fie nimic la Steaua,pentru-ca batem Clujul,v-o tragem si voua,deci nu sunt motive!
    Ciobanul pleaca la Parlament si-i ocupat cu tunsul de primavara! :lol: Da pot sa-ti zic la Dinamo dupa ce etapa o sa fie scandal!Vrei? :mrgreen: Dupa prima etapa Borcea schimba antrenorul!Dupa a doua i-l vinde pe Zicu si Pulhac!…Mai vrei? :lol:

  32. Dan-Marius spune:

    Daca politistul ar fi reactionat legal si nu emotional ar fi scos-o cu catuse pe miini, ar fi bagat-o in dubita si ar fi lasat-o sa se linisteasca peste noapte in celula, nu i-ar fi dat o palma. In orice tara normala agresiunea asupra unui polist nu ar fi tolerata.

  33. diaconu Eusebiu spune:

    stefanyyastefanyya Says:
    Februarie 16th, 2010 at 14:33 pm
    - Eleva Ştefanya stai jos te trec de milă! Nota 5 cu indulgenţă! Eşti toantă, mahatmacistă, molâie şi părtinitoare! Ca şi elevul Ghiţă, ocoleşti răspunsul precum vulpea un arici! Flerul impus de meseria mea, îmi permite a avea curajul să pun pariu pe ce vrei tu, că poliţistul nu avea cătuşele la el! Deci faza cu: “sa o culce la podea si sa-i puna catusele” nu ţine! Hai să spunem că o culca la podea. Şi apoi ce făcea? Cerea o funie să o lege? Sau poate cablul de la caloriferul pe care secretara şcolii îl ţine permanent între craci ca să nu-i îngheţe păsărica? Sau poate se aşeza gospodăreşte pe ea precum Moromete pe marginea şanţului şi dădea prin staţie la bază ca să-i trimită cătuşele. Până venea vreun coleg cu cătuşele, răsucea tacticos o mahoarcă pe care mai apoi o aprindea alene…
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Deci n-o mai daţi în bălării şi fiţi vulpile ce ocolesc ariciul! Se numeşte: ULTRAJ şi este pedepsit de lege! Poliţistul a fost in autoapărare şi nu a ripostat disproporţionat la atacul agresorului! PUNCT! DURA LEX, SED LEX!
    Menţionez că reacţia ta: “a fost ceva comic si am ras cu pofta.” este reacţia unui român normal într-o Românie anormală!….să pui mâna a citi ce spune Puricu’ despre umorul la români! De fapt de asta ţi-am şi dat 5! Chiar dacă eşti toantă, mahatmacistă, molâie şi părtinitoaret, încă mai prezinţi ceva vagi semne de normalitate!
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  34. diaconu Eusebiu spune:

    ghita1964 Says:
    Februarie 16th, 2010 at 15:31 pm

    La ce bateţi Clujul? La table? Că ăia cu atâţia străini în echipă nu prea se pricep la şase-patru poartă-n casă!
    Ham, ham…adică TANGOU!
    :twisted: :twisted: :twisted:

  35. Waw mai facut toanta EUSEBIULE?Ce mult te urasc…in dracii….vezi ca eu nu te-am jicnit niciodata si nu-mi sta in caracter…la urma urmei era parerea mea deci nu ai dreptul sa ma faci toanta as avea multe de spus dar :cry: :cry: :cry: DE CE EUSEBIU TREBUIE SA MA FACI TOANTA? ptr ca mi-am dat cu parerea sau D-AIA ca vrei tu sa ranesti sufletele oamenilor sincer mi-au pierit cuvintele :sad: :sad: :sad:

  36. marina_kara spune:

    Nu credeam ca mai pot fi socata de ceva in Romania :shock: , dar exista intotdeauna neprevazutul. Din punct de vedere personal ambele persoane implicate sunt de condamnat. E adevarat ca exista o doza de isterie a femeii care se presupune a fi un formator, dar dl politist care se presupune ca aplica legea isi arata muschii, in loc sa isi arate competenta.
    Nu vad legatura cu etnia, nu are nici o legatura…saptamana trecuta alta profesoara a agresat o eleva. Concluzia e simpla: incompetenta de ambele parti si din cand in cand este necesara o evaluare reala psihologica a celor care lucreaza in institutii ale statului.
    Cat despre postul tv …”senzationalul” primeaza !

  37. eraser Says:
    Februarie 16th, 2010 at 15:29 pm
    Multumesc mult ptr aceasta rulada dar nu reusesti sa ma ispitesti am cateva luni de cand am renuntat la dulciuri e dragutz gestul tau si il apreciez fata de cuvintele spuse de EUSEBIU care se crede UNICUL cel mai ….oricum recunosc cu mana pe inima ca nu am spus ceea ce aveam pe inimioara la acest comentariu,te pup si sa ai o zi minunata.

  38. fRANK Zapa[king] spune:

    MUICAAAAAAAAAAAAAAAA-in ce tara traim?cum ,se poate ca ,LA ROMANICA’repetentii sa dea NOTE?la ce?la meres …PE PODIUM,poate.
    dar sa-l luam la analizat pe ,URITUL EUSEBIU’ ;-) :lol: :mrgreen: ,sa dam nitel cu el de podea ,dupa care sa-l punem sa-si ceara scuze,ca a vb cu o DOAMNA BURUIENOS.
    asadar,asulta comanda la mine pui de catelas din haita lui BORCEA BUTELIE:
    Frate baga bine la sertarase si invata:episodul acesta se poate judeca in ‘jdemii de variante,de moduri,DEPINDE DE CE PARTE VREI SA TE SITUEZI.
    adica poti extrage episodul din intreg,si il analizezi aplicindu-i o metoda de analiza superficiala.
    s-au,il analizezi in toata complexitatea fenomenului,si iei in cacul toata paleta de factori si argumente.
    tu,ai facut o analiza superfeciala ca cel mai idiot judecator,din grupa mica,lasind la o parte argumente deosebit de importante.
    o fapta se judeca astfel:
    ,IN SPIRITUL SI LITERA LEGII EUSEBIULE,AI AUZIT?baga bine la tartacuta.
    tu ca orice buretar,ai gindit pina la virful baschetilor ,tai,care au inceput sa scape pe la incheituri niste miaseme care duc la caderera parului din nas.
    Nicaieri nu se aplica LEGEA DE DRAGUL LEGII-o judecata se face pt binele general si trebuie sa aibe valoare de…..PRECEDENT.
    hai gata cu lectia de consultatii juridice.si te rog sa ridici frumos doua degetele cind vrei sa te inscrii la cuvint.
    CAPISCII EUSEBIU?

  39. O zi buna sa aveti cu totii eu v-am pupat plec in alte ograzii unde nu sunt facuta toanta poate ne incrucisam pe acolo comentariile…sincer m-am simtit bine aici cu voi o sa-mi fie dor …dar asta este si tu EUSEBIULE mi-ai fost drag pana aici…urasc totul azi :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

  40. Frank Zapa[king] spune:

    Stefanyya,Stefanayya-pt ca sunt un gentleman,pt ca vreau sa incurajez pe oricine vrea sa-si depaseasaca inhibitiile,eu de data asta iti acord o nota mare-un 9 cu felicitari insotit de un mic pachetel,in care voi ambala cite-va pupicuri dulci pe cei doi obrajori,asa sa-i sara BASCA IN SUS LUI EUSEBIU DE NECAZ.
    comentariul tau este echilibrat,si de bun simt,nu trebuie sa avem toti spirit de inchizitori,ori de judecatori.
    VOX POPULI-e foarte importanta,pina la urma legea se confectioneaza dupa chipul si sufletul poporului.
    de aceea in lumea asta sunt atitea sisteme judiciare si atitea coduri penale.
    conditia sine qua non-este ca legea sa raspunda la necesitatile comunitatii respective,si pe cit posibil procentul celor multumiti sa fie de cel putin 50%plus unul.

  41. Frank Zapa[King] spune:

    P.S.-pt a fi cit de cit onest si egal cu atitudinele luate ,mai trebuie sa spun ceva.am tinut cont ca tinarul ofiter are doar 28 de ani,ca se pare este un tinar foarte capabil,SEF DE PROMOTIE.
    daca,ar fi fost vorba de un fost MILITIAN………………..S-AR FI COBORIT CERUL SI O PRIVADA DE RAHAT PESTE BIETUL MILITIAN.
    asa-ARE CIRCUMSTANTE ATENUANTE

  42. TOANTA spune:

    La urma urmei un politist si o profesoara,teoretic modele
    de moralitate au dat dovada de agresivitate o atitudine urata afisata de cei 2….dar cel mai urat este cand lovesti o femeie…..

  43. diaconu Eusebiu spune:

    stefanyyastefanyya Says:
    Februarie 16th, 2010 at 16:35 pm
    Hihihi ofticoasa, ofticoasa…..dacă eu am spus toantă, mahatmacistă, molâie şi părtinitoare tu imediat trebuia să-mi spui:
    - Domnule profesor eşti un bou cu bască!….hihihi, io rămâneam mască, mă uitam cianchiu la tine, pufneam în râs şi din 5 făceam 10! Ofticoasa, ofticoasa, ofticoasa şi bleagaaaaaaaaaa!
    Auzi la ea domnule, a rămas fără cuvinte! Adică nu era de ajuns că-i ofticoasă acum e şi mută!
    OFTICOASA MUTĂ, OFTICOASA MUTĂ!

  44. diaconu Eusebiu Says:
    Februarie 16th, 2010 at 17:37 pm
    Vreau sa fiu pregatita de un prof ca tine ptr admiterea la facultate sa ma ambitionezi un pic :razz:

  45. ghita1964 spune:

    E greu sa recunosti cand gresesti Eusebiule?
    Cat despre poarta-n casa mai vorbim noi cat de curand daca ne lasa nea Mitica Dragomir! :lol: In orice caz nu avem cu ce ne lauda nici noi dar nici voi! :mrgreen: Incet,incet ne deplasam inspre desfintare si voi si noi,dar mai ales voi! :lol: Iti este ciuda Eusebiule?Si ce daca? :lol:

  46. diaconu Eusebiu spune:

    fRANK Zapa[king] Says:
    Februarie 16th, 2010 at 16:27 pm

    Zapa baci o bănănăi precum în junglă! Legea-i lege şi ea prevede sancţionarea ULTRAJULUI.
    :twisted: :twisted: :twisted:
    Ham, ham,
    TANGOU!

  47. diaconu Eusebiu spune:

    stefanyyastefanyya Says:
    Februarie 16th, 2010 at 17:54 pm

    Ete domn’le c-a prins glas muta!
    Vorbăreaţa, vorbăreaţa, vorbăreaţa!
    Auzi bre? Tu ai impresia că aici suntem la groapa cu nisip! Te botoşeşti, iei găletuşa, lopeţelele şi gata pleci?
    :razz: :razz: :razz:

    ghita1964 Says:
    Februarie 16th, 2010 at 18:12 pm

    Ghiţăăăăăăăă ioooooooo nu greşeeeeeesc! Ham, ham TANGO!
    :twisted: :twisted: :twisted:

  48. diaconu Eusebiu Says:
    Februarie 16th, 2010 at 18:52 pm
    :razz: :razz: :razz:

  49. ghita1964 spune:

    Ce-i corect e corect!La faza cu Strainu Cercel ai avut dreptate recunosc!Astazi am auzit si eu stirea!Bai cata ticalosie zace in unii!Criminali cu sange rece,nu alta!
    :mrgreen:

  50. cercetashul_vesel spune:

    Ia sa vad ce castane-mi iau si eu de la Eusebiu si Frank.

    Astazi am urmarit inregistrarea si am constatat urmatoarele:

    1. – Cred ca profesoara este agresiva, in general, iar expresia fetzei arata caracterul sau si o slaba pregatire profesionala!
    – CRED CA POLITISTUL ESTE UN OM FOARTE ECHILIBRAT SI CU MULT BUN SIMT!!!
    … multi altii ar fi bumbacit-o rau de tot, cu siguranta! Va rog sa remarcati si reactia de surpriza a altui barbat din inregistrare!
    - Fiti sinceri domnilor si nu afirmati ceea ce nu ati face … as vrea sa vad un BARBAT palmuit de o asemenea femeie, iar el sa nu reactioneze! Intr-adevar, se spune ca ‘’Un barbat nu loveste niciodata o femeie’’, dar … si ‘’o femeie trebuie sa fie FEMEIE’’ … nu batausa de barbati, mai ales de politisti!

    2. Profesoara l-a agresat verbal si fizic pe politist, el fiind foarte calm, pasnic. … daca revedeti inregistrarea, veti observa ca politistul a avut un calm fenomenal si cand a fost lovit, dar si ulterior!

    3. Asa cum a spus Eusebiu, politistul sigur nu avea catusele … da, ar fi fost varianta cea mai corecta sa o incatuseze! Dar asa, dupa surpriza palmei primite, ca sa nu ramana cu ’’onoarea violata’’, politistul a ‘’mangaiat-o’’ si el putin pe profesoara!

    4. Dosar penal? Sa fim seriosi domnilor! Inca un caz penibil pentru justitia romaneasca, nu sunt si asa judecatorii ingropati in dosare? Si oricum, care ar si beneficiul unui dosar penal in cazul acesta?
    - Poate au si justitiarii si politistul ceva mai bun de facut, nu sa arunce pe apa sambetei banii statului si pe cei ai celor doi implicati! Justitia sa judece marile cazuri de coruptie si crime, politistul sa-i ajute in aceste cazuri! Cat despre profesoara, nu stiu ce sa spun sa faca!!

    5. Sa fie chemati sa-si ceara iertare reciproc? Imi vine sa rad … cum sa-i ceara politistul iertare individei aleia?

    6. Cred ca profesoara ar trebui ‘’zburata’’ din sistem, deoarece a mai agresat fizic si alte persoane, desi rolul ei este sa instruiasca si sa formeze copii.
    Iar politistul … politistul sa-si ‘’ceara iertare de la regulament’’ si sa aiba grija sa fie dotat cu catuse data viitoare! Nu de alta, dar nu este cazul sa-si distruga cariera din cauza unor asemenea persoane!

    Hihihiiii, astept castanele! :)

    PS. Mentionez aceasta asociere ‘’BARBAT palmuit de o asemenea femeie’’ si ‘’tinarul ofiter are doar 28 de ani, ca se pare este un tinar foarte capabil, SEF DE PROMOTIE’’

  51. Frank Zapa[king] spune:

    cercetashul vesel

    Castane?nu prea cred,cel putin nu din partea mea,sigurul care este abonat la CASTANE PRIETENESTI,este insolentul EUSEBIU,care din cite vad eu,cu insolenta lui are toate sansele sa faca VICTIME.
    se pare ca asa cum se poarta VIOLETUL,in anumite situatii se poarta….haaaaaaaaaaa ;-) sosetele mai mult decit ar fi cazul.
    daca vei avea bunavointa sa revezi ce am incercat sa spun ,vei descoperi ca nu putem judeca episodul rupt de contextul general,de traseele celor doi.
    e foarte usor sa fringi cariera unui om,daca te lasi antrenat in judecati de suprafata.
    tocmai de acea am spus ca trebuie judecat in spiritul si litera legi.si am pus in tuse accentuate SPIRITUL.pt ca in orice situatie cit de grava ar fi ea,SPIRITUL UMAN,omenia cotidiana nu poate fi data deoparte.
    intodeauna trebuie sa existe si ,o a doua sansa.
    de aceea in fata unui judecator are o valoare foarte mare situatia vinovatilor;RECIDIVIST,ORI PRIMA ABATERE.
    tot asa am incercat sa gindesc incindentul dintr-o perspectiva larga,umana ,si pe cit posibila echilibrata.
    chiar daca justitia trebuie sa fie legata la ochi-SUFLETUL II RAMINE LIBER,IAR CREIERUL ARE OBLIGATIA SA ANALIZEZE.
    cum te va trata eusebiu?haaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiii.
    el are aspectul unui personaj picat din filmele erotice,de tip SADO-MASO.
    daca iti plac acest gen de tratamente ii vei trimite si tu citiva zimbareti….emotions. :lol: :lol:
    daca tii la mindria ta atunci.. :shock: :shock: asa ceva ii vei trimite.

  52. diaconu Eusebiu spune:

    cercetashul_vesel Says:
    Februarie 16th, 2010 at 20:33 pm

    ‘Mnezeirea ta de tocilară că iar scapi necăstănită!
    10 cu felicitări!
    Hai fă doamna Doctor în Ştiinţe să ne punem pe făcut copii, că poate doar aşa s-o mai îmbunătăţii rasa asta!
    :razz: :razz: :razz:

    PS Băăăăăăă o să rămâi nemăritată, că niciun mascul n-o să aibă curajul să ia un “creier” de nevastă, iar “rara avis – bărbaţii adevăraţi” sunt toţi nişte nesimţiţi şi leneşi care nu-şi permit luxul de a ţine o nevastă!
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    PS Pup obrazul! Doar unul! Că după aceea te dai la bârfe şi la mine!
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  53. Frank Zapa[king] spune:

    Copiiiiiiiiiii?haaaaaaaaaaaaa
    make love not children’s un slogan care-mi place.
    a si inca ceva,sirba in caruta s-au sa faci copii cu………….EUSEBIU,haaaaaaaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiii
    moama ce ris pe mineee.
    nu vreau mutanzi pe teraaaaaaaaaaaaaaaa.

  54. Frank Zapapking] spune:

    eusebiu ,baiatule ,SCHIMBA CIPUL-ASATA CU CARE ESTI DOTAT,E REGLAT,A RAMS SETAT PT SEC………..19
    :lol: :lol: :lol: ;-)
    doar pe vremea impuscatului prezervativele erau gaurite din…FABRICATIE-MOAMA SI CE NATIE AM AJUNS :lol: :lol:
    plina de tirfe,praduitori,borfasi si derbedei :lol: :lol: ;-) gata ca se termina prima repriza.

  55. cercetashul_vesel spune:

    Frank Zapa[king] Says:
    Februarie 16th, 2010 at 21:02 pm

    Stiam eu ca nu-mi veti administra castane, pentru ca am vazut ca sunteti un domn elegant! Dar eram curioasa ce castane-mi voi lua de la stimabilul Eusebiu … pentru care sunt si nu prea sunt o victima! (bre stimabile diacon, vezi ca-ti fac dosar penal pentru atentat de victimizare … hihihiii)

    Imi formasem deja parerea aceasta despre incident, dar a fost consolidata de faptul ca ati spus ca ofiterul de politie a fost si sef de promotie! Nu am nici in clin, nici in maneca cu partea juridica, insa am citit codurile muncii, civil si penal, asa ca nu sunt chiar pafarista si mai am si mintea setata pe analiza performanta … cercetash, deh!

    De fapt, marea greseala a multora este ca nu judeca toate aspectele, ajungandu-se la situatii dificile dpdv legal sau social. D’aia ni s-a mai dat si creier … sa-l folosim!

    ‘’daca tii la mindria ta atunci… :shock: :shock: asa ceva ii vei trimite.’’
    - Da’ asta, mandria, ce este? Este cumva ceva de genul a ce zice Margineanu … ‘’cica le place destinctia mea/Eu nu stiu ce-i aia, dar daca o vrea/Le-o dau pe toata, ca n-am ce face cu ea!’’ … Hihihiiii, nu stiti dumneavoastra cum is si eu … Lovin zicea ca s-au intalnit doi dementi!!! Diaconu a zis ca ba, nu s-au intalnit doi dementi, ci un dement si o tzicnita! :lol: :lol:

  56. stefan spune:

    foarte bine a facut politistul este un om al legi mi se pare corect ca sa aparat trebuia sai mai deie vreuna sai vina mintile in cap la profesoara :lol:

  57. stefan spune:

    mi se pare corect reactia politistului trebuia sa-i deje inca una sai vina mintile la profesoara politistul este un om al legi si trebuie respectat

  58. Frank Zapa[king] spune:

    Cercetashaul vesel-hmmmmmmm,mindrie,caracter,coloana vertebrala,da in fata unora au devenit cuvinte cu sensuri demonetizate,fara nici un corespondent intr-o lume a tiritoarelor,a jigodiilor care accepta ca ziua sa i se spuna IUBI,iar seara sa linga bocancul plin de rahat al primului venit.
    a, aaaa,sourry,detest indivizi din acest material./
    am sa-ti spun o povestioara:
    cind dumnezeu s-a hotarit sa faca prima pereche de omuleti[nu aia a lui GOPO] a cautat un loc pe pamint unde humusul era mai moale si usor de prelucrat.
    si s-a apucat divinitatea sa-i faca pe cei doi.
    a inceput cu barbatul,si a lucrat,a lucrat,a tot lucrat pina intr-un tirziu s-a plictisit,s-a uitat la ce a reusit sa faca,dupa care multumit de ce a reusit,a pocnit din degete si i-a dat drumul sa mearga pe propiile picioare.
    apoi s-a apucat sa lucreze la femeie.si a lucrat divinitatea ce a lucrat,dar era deja obosit,si lucru si mai grav i se cam terminase materialul.
    se uita divinitatea prin prejur si observa ,NISTE RAHAT DE MAIMUTA’il ia si-i face capul femeii,il finiseaza putin ,pocneste din degete si o trimite dupa barbat.
    ai intelesc CERCETASHULE VESEL ,DE CE, TU, FEMEIE NU ESTI TICNITA-ASA ESTI TU.
    am folosit varianta scurta si lipsita de nenumaratele epitete ,TARI’
    am evitat sa intru in coliziune cu TIBERIU LOVIN.

    in ce priveste ,DESTINCTIA’……..rezon CHERY-e o podoaba de care te poti dispensa-o zorzoana in plus ori in minus….ce-am avut si ce-am pierdut?

  59. cercetashul_vesel spune:

    diaconu Eusebiu Says:
    Februarie 16th, 2010 at 21:30 pm

    Moaaaaamaaaa, ce tare mi-s! … ‘’NECĂSTĂNITĂ SI 10 CU FELICITĂRI!’’ de la don’ Eusebiu! :cool:

    ‘’Hai fă doamna Doctor în Ştiinţe să ne punem pe făcut copii, că poate doar aşa s-o mai îmbunătăţii rasa asta!’’
    - Auzi stimabile, daca iar imi zici de facut copchii … te oferi bre? Ca daca tot ma agresezi psihic, ti-am zis ca te reclam la Zeus si poate ma supar si i te cer si de barbat! [Nah, daca tot zisesi ca ''niciun mascul n-o să aibă curajul să ia un “creier” de nevastă’’] Hihihiii … si stii, bre, ce-o sa zica … ‘’Ia-l de aici, ca mi-a mancat sufletul!’’ :mrgreen:
    - Baaaa, da’ aligant mai esti matale cu ’’Hai fă doamna Doctor în Ştiinţe …’’ :lol:

    … “rara avis – bărbaţii adevăraţi” sunt toţi nişte nesimţiţi şi leneşi care nu-şi permit luxul de a ţine o nevastă!
    - Pai stai asa, cum vine asta? Ori sunt “rara avis – bărbaţii adevăraţi” ori sunt ‘’toţi nişte nesimţiţi şi leneşi’’?
    - N-am bre nevoie sa fiu intretinuta de vreun barbat, ca doar n-am trait si muncit degeaba pana acum!

    ‘’PS Pup obrazul! Doar unul! Că după aceea te dai la bârfe şi la mine!’’
    - Iotete la el, ce mofturos este! Pupa dom’le amandoi obrajii, ca tot ‘’te dai la bârfe şi la mine!’’
    :lol: :lol: :lol:

  60. diaconu Eusebiu spune:

    cercetashul_vesel Says:
    Februarie 16th, 2010 at 22:51 pm
    Din ciclul Filosofeli Demenţiale:

    Secretul unicităţii mele
    EU, un dement am întalnit multe ţicnite dar multe ţicnite n-au întâlnit decât un dement, EU!

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Frank Zapapking] Says:
    Februarie 16th, 2010 at 22:32 pm
    Bre Zapa baci eu nu pot să-mi schimb cipul! Ştii de ce?

    EU NU SUNT DOTAT CU CIP! EU SUNT DOTAT CU CREIER!

    …deh, asta-i problema cu modelele vechi! Funcţionează pe bază de CREIER nu pe bază de CIP!
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    PS1 Apropo de “make love not children’s”, bre Zapa baci ştii cum este dragostea fără copii?

    ESTE PRECUM BUCATELE FĂRĂ SARE!

    PS2 Apropo de “sarea în bucate”, bre Zapa baci ştii cum este?

    Citeşte basmul cules din popor de către Petre Ispirescu (atenţie am spus: CULES nu SCRIS!…. cum a afirmat un mare ‘telectual al neamului românesc PD-L-ist)!

    TANGO!
    (…..ah ce chef nebun am de un tangou! În doi! Dar nu-i broblem! Foarte curând o să-mi satisfac cheful! Lovin ştie de ce! Lovin ştie cu cine!)
    ;-) ;-) ;-)

  61. cercetashul_vesel spune:

    Frank Zapa[king] Says:
    Februarie 16th, 2010 at 23:31 pm

    De data asta, fiind destul de tarziu si dupa o zi plina de munca, nu am reusit sa inteleg prea bine postarea.

    Asa ca va rog sa detaliati putin urmatoarele:

    1. … observa ,NISTE RAHAT DE MAIMUTA’ il ia si-i face capul femeii, il finiseaza putin, pocneste din degete si o trimite dupa barbat.

    2. ai intelesc CERCETASHULE VESEL, DE CE, TU, FEMEIE NU ESTI TICNITA-ASA ESTI TU.

    3. in ce priveste ,DESTINCTIA’… rezon CHERY – e o podoaba de care te poti
    dispensa – o zorzoana in plus ori in minus … ce-am avut si ce-am pierdut?

    Si raspund dupa raspunsul dvoastra, astazi sau maine seara, pentru ca pic de oboseala!

  62. cercetashul_vesel spune:

    stefanyyastefanyya Says:
    Februarie 16th, 2010 at 17:54 pm

    Draga mea, pentru admiterea la facultate, candidatul are cel mai important rol: sa munceasca, sa aloce timpul necesar pentru studiul, sa ‘’mobilizeze fortzele de campanie ca si cum ar fi pe ultimul loc’’, SA VREA SA CASTIGE!

    Profesorul are rol de catalizator al reactiei sau de vrajitor care sa dirijeze reactia in modul cel mai eficient! Datoria invatzacelului este sa taca, sa asculte si sa invete ce-i spune profesorul!

    Iar cand profesorul te ‘’cearta’’ sau ‘’urecheaza’’, nu trebuie sa te superi pe el, ci sa te superi pe tine, nu trebuie sa renunti, ci sa vezi unde ai gresit, sa vrei sa fii mai bun, sa fii cel mai bun … doar vrei sa ‘’mergi la bal’’, nu? ;-)

  63. diaconu Eusebiu spune:

    cercetashul_vesel Says:
    Februarie 16th, 2010 at 23:38 pm

    Mă ofer, dar impun condiţii:
    1. Musai faci briliantă ca să nu rămână briliantul singurel când m-oi duce şef la cazanele Iadului!
    2. O cresc io că deh, dacă am reuşit să cresc un briliant, m-oi descurca io să cresc şi-o briliantă!
    3. Respecţi strict programul de vizite (1 oră lunar şi numai în prezenţa mea)
    :evil: :evil: :evil:
    Bate palma, scoate lama să te crestezi la deget, pui degetul ca să semnezi pactul şi gata….rezolvăm fata!
    :evil: :evil: :evil:

  64. diaconu Eusebiu spune:

    cercetashul_vesel Says:
    Februarie 17th, 2010 at 0:06 am

    Hihihi stefanyoooooooo:
    NU AI SĂ REUŞEŞTI NICIODATĂ SĂ-ŢI ÎNTRECI PROFESORUL! Şi ştii de ce?
    DEOARECE EŞTI MOALE, ÎŢI MĂNÂNCĂ CÂINII DIN TRAISTĂ, NIMIC NU ŞTII ŞI NICI NU VREI SĂ ÎNVEŢI! N-AI SĂ FII NICIODATĂ REGINA BALULUI! O SĂ RĂMÂI O ANONIMA CE APLAUDĂ DIN MULŢIME REGINA BALULUI!
    :evil: :evil: :evil:

    PS Hihihi, mă urăşti? Hihihi mă doare fix în başcheţi! Şi ştii de ce ? DEOARECE NU EŞTI ÎN STARE SĂ AJUNGI REGINA BALULUI! DEOARECE MIE ÎMI PASĂ DOAR DE “REGINELE BALULUI”…ANONIMELE NU MĂ INTERESEAZĂ!
    :evil: :evil: :evil:

  65. Frank Zapa[king] spune:

    mi-s NACAJIT’si foarte nervos,a pierdut milan.si cind sunt nervos vorbesc urit si pe…nas
    2.ceva se intimpla in spatele meu si nu stiu ce…dar voi afla.
    3.ce dreak mai eusebiule,ai imbatrinit,te-ai ramolit ce tot ii dai in sus cu TANGO-UL?
    spune frate ce te doare..poate te ajut.
    cercetashule care o tii intr-o veselie-dupa recomandarea pe care ,VAZ’ca ti-o face derrbedeul asta de eusebiu,nu cred ca ai nevoie de explicatii in plus.
    citeste baga sub tichie,analizeaza ,digera si vezi ce istet sunt uneori.
    daca dupa trei incercari nu reusesti,…..mai vedem noi.
    poate te voi ajuta sa intelegi caile nebanuite si ascunse,ale….haaaaaaaaaaaaaa :lol: ;-)

  66. diaconu Eusebiu spune:

    Oameni săraci ce-au incetat să spere
    Gropi in asfalt, blocuri intregi de garsoniere
    Totu-i de căcat ciudat care te ineacă incet
    Mai coloreaza decorul bagabonţii din colţ
    In rest gratii la geam, bodegi jegoase si baruri
    Târfe jucate şi pierdute la zaruri
    Miroase-a sărăcie şi foame in continuare
    Pustanii isi bagă-n vene bine-ascunsi după betoane
    E un lux să ai unde sa stai si-o stii
    Multe familii sărace toarnă copii ca prostii
    ăi continuă goana dupa lei
    Bătrâni pagani târăsc sticla de rom spurcat dupa ei
    Ei sunt cei ce vor sa-ncerce, amarul să inece
    Timpul le trece, fireste , te lasă rece
    Tramvaiele jegoase se retrag in noapte
    Deci luminile s-au stins…Noapte Buna Bucuresti!
    Ombladon (cunoscătorii ştiu de ce!)

  67. cercetashul_vesel spune:

    diaconu Eusebiu Says:
    Februarie 17th, 2010 at 0:19 am

    Moamaaaaaa, s-o crezi tu …. Ti-am zis bre ca eu nu fac copii pentru altul. Asa ca, daca nu este pentru amandoi … il fac doar pentru mine! Si stai linistit, ca tot briliant sau brilianta ar fi! :!:

    Aminteste-ti care mi-a fost replica data trecuta si primeste-o si de data asta. Sa-ti faca fetita, ca sa o iei tu si sa faci program de vizite, stii tu cine …. Nxxxxx! :mrgreen: (ia sa vad daca ai memoria buna!)

    Iote asa, ca sa ai o zi buna! :mrgreen: Hihihiii

  68. cercetashul_vesel Says:
    Februarie 17th, 2010 at 0:06 am
    Multumesc ptr sfaturile si gandurile bune care mi le transmiti aici,asa este trebuie am sa-mi mobilizez fortzele si sincer in ultimul timp am devenit foarte suparacioasa trebuie sa-mi revin sa fiu aceeasi care am fost pana acum cateva luni.

    diaconu Eusebiu Says:
    Februarie 17th, 2010 at 0:35 am
    Esti un dragutz EUSEBIU dar sa stii ca nu sunt moale asa cum ma consideri tu si nici cainii nu-mi mananca din traista dar daca tu consideri ca eu nimic nu stiu asta este parerea ta,recunosc ca sunt lucruri pe care nu le stiu si vreau sa le stiu sa le invat sunt foarte ambitioasa si mereu dau ascultare asa ca domnule profesor voi fi o eleva silitoare si voi incerca sa invat cate ceva de la tine.
    Sa stii ca nu te urasc si nu pot sa urasc pe nimeni si REGINA BALULUI nu am cum sa fiu las locul ptr cine merita cu adevarat eu vreau sa raman o anonima si nu vreau sa captez atentia nimanui(in mine tot timpul se duce o lupta…incerc sa depasesc dar nu reusesc am o teama)

  69. diaconu Eusebiu spune:

    cercetashul_vesel Says:
    Februarie 17th, 2010 at 7:30 am

    N-am memorie dar am ARHIVE!
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    stefanyyastefanyya Says:
    Februarie 17th, 2010 at 8:53 am

    Apropo de “in mine tot timpul se duce o lupta” din ciclul Filosofeli Demenţiale:

    Nu lupta cu tine, luptă cu cel de lângă tine!

    Bre Ştefanyo, o luptă implică totdeauna confruntarea directă sau armistiţiul (care este o amânare a confruntării directe). Deci:
    - dacă alegi calea armisiţiului “TU cu TINE” confruntarea directă “TU cu TINE” doar o amâni. Ea tot va avea loc!
    - dacă alegi calea confruntării directe “TU cu TINE” există două posibilităţi:
    - dacă “TU” învingi, “TINE” eşti învins, deci per ansamblu meci nul!
    - “TU” eşti învins, “TINE” învingi, deci per ansamblu tot meci nul!
    Şi acum întreb parşiv:
    CE TE FACI DACĂ ARBITRUL DICTEAZĂ LOVITURI DE LA 11 METRI?
    …că de învins o să învingă ori “TU” ori “TINE! şi iar pe ansamblu o să iasă meci nul, şi iar lovituri de la 11 metri şi iar şi iar….
    Deci care-i sensul să lupţi “TU” cu “TINE”? ÎŢI PLACE SĂ PIERZI VREMEA?
    ;-) ;-) ;-)

  70. diaconu Eusebiu spune:

    Cu dedicaţie pentru Zapa baci:

    Ursul, lupul si magarul la cârciuma din pădure.
    - O sticlă de votcă! ceru ursul.
    - O stiiiiiclă?! se mirară ceilalţi doi.
    - Da, măi baieti! Am o treabă c-o ursoaică şi vreau să fiu tare!
    - O sticlă de votcă! ceru si lupul.
    – O stiiiiiclă?! se mirară ceilalţi doi.
    - Da, măi baieti! Am o treabă c-o lupoaică şi vreau să fiu tare!
    - O cinzeaca de votcă! ceru şi măgarul.
    - Doar atât?! se mirară ceilalţi doi.
    - Măi băieti, eu sculă am, beau doar ca să-mi sclipeasca ochii…

    Întrebare parşivă:
    - Bre Zapa eşti măgar?
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  71. cercetashul_vesel spune:

    Stimate domn Zapa … m-am abtinut de la comentarii, dar va dau cateva puncte, pe care sper sa le corelati cu ceea ce ati spus:

    1. Referitor la ‘’VESEL’’

    SA AI CURAJUL SA SPUI ‘’DA’’!
    SA AI CURAJUL SA SPUI ‘’NU’’!
    SI-N FIECARE CLIPA GREA
    SA FI MEREU ACELASI TU!
    SA STII SA CREZI cand altii te inseala!
    SA TE RIDICI cand altii te doboara
    SA POTI PASTRA ce altii vor sa alunge!
    SA STII SA RAZI cand sufletul iti plange!
    SI CALD TU SA RAMAI, chiar daca afara ninge!
    ACEASTA-I ARTA DE-A INVINGE!!!

    2. ‘’mindria, caracterul si coloana vertebrala’’ …
    - Eusebiu ii spunea Stefanyei ‘’Nu lupta cu tine, luptă cu cel de lângă tine! … ÎŢI PLACE SĂ PIERZI VREMEA?’’ … Dar ce te faci, daca la un moment dat ajungi la constatarea ca iti pierzi vremea si luptandu-te cu cel de langa tine? Nu-ti ramane decat sa ‘’recalibrezi sentimente, trairi, prietenii, virtuti si valori pentru a te ridica si pleca mai departe!’’ Si atunci te mai si intrebi la ce ti-a folosit mandria!
    … Mandria nu trebuie sa fie exagerata!

    3. Cu tzicneala, mandria si brilianta ati cam procedat ca si in cazul inghetatei!

    diaconu Eusebiu says: February 7, 2010 at 00:16
    - Păi michiduţă te-mpinse să-ceri îngheţată? IO AM PRELUAT-O DIN ZBOR ŞI VROIAM S-O BAG ÎNTR-O ŞARADĂ! Să dau maimuţelor de gândit, că ali dracu când n-au ce face se scarpină exact în cur! Hihihi dar din plictis câteodată mai mi se face şi mie de fitileală şi cotite! MA DISTREZ TERIBIL CAND CEI DIN JURUL MEU O BAIGUIE PRIN CEATA FARA BUSOLA!

    - ATENTIE!!!!! Comentariile pot fi un mod de crestere a abilitatilor de relationare, comunicare, de gestionare a stresului, si pot implica si o capacitate de a distinge intre real si fictiune, intre adevar si minciuna, o crestere a gradului de empatie!

    4. Eusebiu are un stil deosebit, iar de la el inveti foarte multe lucruri, asa cum ati spus si dumneavoastra mai demult! Conditia esentiala este urmatoarea: Sa citesti dincolo de cuvintele scrise si sa vrei sa inveti!
    … Deci Stefanya, atentie mare!

    - Si va mai spun doar faptul ca Domnului Eusebiu Diaconu ii acord RESPECT! Un respect pe care nu l-a cerut ca acea Majoritate de conjunctura, ci un respect pe care il impune!

    - Deci, domnule Zapa, sper sa ramanem in relatii amicale! :!:

    Semneaza: Acelasi cercetash_VESEL ;-)

  72. Frank Zapa[king] spune:

    cercetashule-INCA VESEL-FAPTUL CA INSISTI PE ANTINOMII-nu inseamna ca ai si dreptate.
    refuzul de a vedea dincolo de cuvinte in cazul tau este evident,si trebuie sa spun ca ma surprinde.
    cind am vorbit de respect,m-am referit in primul rind ,LA RESPECTUL DE SINE’la a te simti bine in pielea ta.
    tehnicile de comunicare nu trebuie confundate cu tulburarile de comportament,care ma duc cu gindul la DEDUBLAREA PERSONALITATII.
    jocul acesta de-a ALTER EGO,este nesanatos si periculos,il recomand doar sub supraveghere de specialitate,chiar si in lumea virtuala
    a nu avea reactie atunci cind esti agresat/a e primul semnal al unui suflet bolnav amorf,care s-a transformat intr-un pres,e semnalul ca ai abdicat de la statutul de om,ca ai devenit o jucarie in mina cuiva-,SA TRAIESTI LUMINATIA TA,SUNT COLBUL DE PE VIRFUL CONDURULUI TAU DE STAPIN AL HAREMULUI.
    IN CE PRIVESTE invatatul-da toata viata invatam,si nu vom sti totul,dar,una e sa inveti, si alta e sa nu te plasezi acolo, unde ti-e locul.
    eu din fericire nu merg la matineu si nu stau in peluza,am deprins un obicei de mic burghez-imi place loja V.I.P.si nu o impart cu nimeni.
    daca nu gasesc bilete…..STAU ACASA,ADICA PE CURUL MEU.
    DAR AM LUAT TOT CE AI SCRIS SI SPUS CA O PARERE PERSONALA PLECATA DIN EXPIERENTELE TALE PERSONALE-ALE MELE EXPIERENTE ,INSA,MA RECOMANDA CA UN LUPTATOR-M-AM NASCUT IN PICIOARE,SI TOT IN FATA.
    nu vad nici un impediment in a avea relatii amicale,si totusi,de unde ti-a venit ideea asta.ca as vrea sa-mi fii dusman?

  73. diaconu Eusebiu spune:

    Deci bagă bine la cap doamnă, este târziu şi este iarnă acum când pentru prima oară te citez:

    “- ATENTIE!!!!! Comentariile pot fi un mod de crestere a abilitatilor de relationare, comunicare, de gestionare a stresului, si pot implica si o capacitate de a distinge intre real si fictiune, intre adevar si minciuna, o crestere a gradului de empatie!”

    Mdeap….iaca că am ajuns să fac şi acest lucru! Şi aparent fără nicio legătură, postez Ileana Vulpescu/Arta conversaţiei:

    Înţelegerea semenului este condiţia omului evoluat.

    ;-) ;-) ;-)

    PS1 “Cineva” mai acum ceva zile în urmă m-a întrebat:
    - Ce este un intelectual?
    I-am răspuns, tehnic! Sec! Nu aveam la mine ce-mi trebuia….cartea ce avea în ea răspunsul. Astăzi am reuşit să o recuperez, de fapt să le recuperez (mă enervează terbil cretinii şi cretinele cărora le împrumuţi cărţi şi uită să le inapoieze!) şi iaca răspunsul:

    “Adevăratul intelectual este un om senin, nepărtinitor, tolerant, un om dispus să discute, să polemizeze urban, de la egal la egal, un om care se ţine strâns de principiile logicii şi ale adevărului şi care nu ţine să aibă dreptate în afara lor.”

    PS2 Femei citiţi “Arta conversaţiei/Ileana Vulpescu” în zilele cu soţ şi “Arta Compromisului/Ileana Vulpescu” în zilele fără soţ (când animalul este plecat la amantă!). Femeilor care nu au animal de companie (a se citi soţ) le sugerez să citească aceste cărţi noaptea!
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  74. diaconu Eusebiu spune:

    De asta îmi place mie voleiul…..unul ridică la fileu şi altul trage cu sete. Mersi cercetaşule că mi-ai ridicat-o la fileu! Păzea că trag:

    “capacitate de a distinge intre real si fictiune, intre adevar si minciuna”, adicălea mai pe româneşte bre Zapa bace e unii dom’le care nu pune botu’ la cei ce vor să pară ceea ce nu sunt!
    ;-) ;-) ;-)

    PS1 Am înţeles că nu prea găseşti bilete la loja pentru VIP-uri! Bre Zapa bace, hai că-ţi dau biletele mele că mie mi le aduce acasă!
    ;-) ;-) ;-)
    PS2 Bre, să nu te-mpingă Michiduţă a te supăra, că-ţi tai nasul!…..din când în când, eu şi ai mei pe motive de plictiseală mai facem glumiţe!
    ;-) ;-) ;-)

  75. cercetashul_vesel spune:

    Frank Zapa[king] Says:
    Februarie 18th, 2010 at 1:31 am

    Incheie discutia aceasta … deoarece ma respect, va respect, respect cititorii!

    De ce imi place Eusebiu … ”unul ridică la fileu şi altul trage cu sete … unii dom’le care nu pune botu’… din când în când, eu şi ai mei pe motive de plictiseală mai facem glumiţe!” … TANGO? :smile:

  76. PENTRU FRANK ZAPA:
    Un gand,un vis…o dorinta,tristete,bucurie….
    Fiecare dintre noi le simte, le traieste si doreste, la un moment dat, sa le impartaseasca. Vrem sa iubim, sa fim iubiti. Si totusi, parca exista ceva mai profund, ceva mai trainic, ceva ce ne da cu adevarat putere, ceva ce nu ne lasa sa ne descurajam, ceva ce ne da, pana la urma, aripi sa visam din nou. Sa fie acest lucru prietenia? Pentru fiecare dintre noi, prietenia inseamna ceva, fiecare ii da valente diferite. Si totusi, pentru cei mai multi, prietenia inseamna, de cele mai multe ori, TOTUL. Prietenia? Un cuvant ce greu poate fi explicat in cuvinte. Prietenia exprimarea sincera si fara rezerve a gandurilor si simturilor tale in fata unei alte fapturi omenesti, sinceritate totala si dezinteresata in viata launtrica cea mai intima, ca o incercare de retraire in profunda simpatie a unei alte fiinte omenesti. Prietenia face sa nasca, hraneste si intretine cele mai frumoase sentimente de generozitate de care e capabila o inima omeneasca.Prietenia este cand persoana care ti-e alaturi accepta sa fie “acolo” pentru tine si la bine si la rau.
    Prietenul adevarat e cel caruia ii place sa te vada: care este dispus sa-ti ierte slabiciunile si sa le ascunda de ochii altora, te trateaza cu menajamente cand esti absent, si cu franchete cand esti prezent. Prietenia adevarata si sincera presupune ca cineva sa ia parte la soarta celuilalt cu caldura, in mod curat obiectiv si fara nici un interes, si aceasta presupune o identificare desavarsita intre cei doi prieteni. Prietenia presupune cel putin doua suflete. O prietenie adevarata trece de interesul material. Prietenul este acela care gandeste pentru tine ca pentru el insusi si care este capabil sa te ajute sa intelegi ca uneori gresesti pentru ca prietenul care esti tu sa se schimbe. O prietenie adevarata este un cerc. Un cerc in care cei doi prieteni se ajuta in viata… sa se rostogoleasca. Cand esti singur, fara prieteni nu poti decat sa mergi…ca barca pe uscat…

    Atunci cand ne reamintim ca nu suntem singuri, problemelor ce pareau de nerezolvat li se contureaza o rezolvare, sentimentelor ce pareau sufocante li se gaseste alinare pentru simplul fapt ca ne dam seama ca avem pe cineva langa noi. Cineva spunea ca prietenii reperezinta a doua familie, familie in care dragostea este neconditionata, bucuriile se impartasesc, iar necazurile se injumatatesc intre prieteni pentru a putea fi suportate mai usor. Una din cele mai mari bucurii ale acestei vieti este prietenia si una din bucuriile prieteniei este de a avea cui incredinta o taina. Prietenia este poate faptul esential al vietii.
    Fara sa ne dam seama, de multe ori uitam ca langa noi exista o persoana careia am putea sa-i impartasim gandurile noastre, o persoana dispusa sa se bucure alaturi de noi sau sa ne consoleze atunci cand suntem tristi. De asemenea, de multe ori uitam ca si noi, la randul nostru, reprezentam pentru cineva acelasi lucru. Uitam ca avem prieteni, uitam ca suntem prieteni. Ne cufundam in propriile ganduri
    PRIETENII ADEVARATI NU VOR NIMIC DE LA TINE,IN AFARA FAPTULUI CA VOR SA FIE LANGA TINE,SA SE SIMTA BINE IN PREZENTA TA.

  77. PENTRU EUSEBIU SI CERCETHASUL_VESEL
    Dragii mei se spune ca parintii sunt cei mai buni prieteni dar din pacate eu nu i-am avut langa mine…am fost despartita de ei poate din cauza asta uneori ma bosumflez asa de repede ….sincer imi doresc sa am prieteni adevarati sa leg o prietenie dar din pacate este foarte greu sa gasesti un prieten adevarat…..singurul prieten care il am este departe de mine(BUCURESTI)el pot sa spun ca este un adevarat prieten mai mult de atat nu pot sa mai spun……
    Aici pe aces blog v-am gasit pe voi si vreau sa va spun ca va iubesc enom de mult si spun din suflet lucrul acesta de aceea uneori nu concep unele discutii….stiu ca ieri FRANK s-a suparat m-am incrucisat cu un comentariu pe alt blog dar sper sa-i treaca….
    As vrea sa acceptati prietenia mea sincera doar daca vreti ….nu ma supar daca nu ma acceptati vreau sa invat unele lucruri de la voi problema mea este ca in ultimul timp nu mai puterea de a lupta dar sper sa-mi recapat fortzele si sa o fac…va fi greu dar voi reusi..
    Nu stiu poate a fost un moment de slabiciune ceea ce am scris aici dar asta am simtit in dimineata asta……
    Va doresc o zi frumoasa sa aveti si astept castanele voastre :razz: :razz: :razz:
    —Nimeni nu poate trai fara prieteni, chiar daca stapaneste toate bunurile lumii. – Aristotel
    —Prietenul nu iubeste prietenul, ci obiectivul prieteniei. – Platon
    —Alaturi de un prieten adevarat este cu neputinta sa ajungi la neznadejde. – Honore de Balzac
    —Un prieten adevarat te prinde de mana si iti atinge inima. – Gabriel Garcia Marquez

  78. PENTR FRANK ZAPA:
    Un gand Un vis… Fiecare dintre noi le simte, le traieste si doreste, la un moment dat, sa le impartaseasca. Vrem sa iubim, sa fim iubiti. Si totusi, parca exista ceva mai profund, ceva mai trainic, ceva ce ne da cu adevarat putere, ceva ce nu ne lasa sa ne descurajam, ceva ce ne da, pana la urma, aripi sa visam din nou. Sa fie acest lucru prietenia? Pentru fiecare dintre noi, prietenia inseamna ceva, fiecare ii da valente diferite. Si totusi, pentru cei mai multi, prietenia inseamna, de cele mai multe ori, TOTUL. Prietenia? Un cuvant ce greu poate fi explicat in cuvinte. Prietenia,exprimarea sincera si fara rezerve a gandurilor si simturilor tale in fata unei alte fapturi omenesti, sinceritate totala si dezinteresata in viata launtrica cea mai intima, ca o incercare de retraire in profunda simpatie a unei alte fiinte omenesti. Prietenia face sa nasca, hraneste si intretine cele mai frumoase sentimente de generozitate de care e capabila o inima omeneasca. Prietenie este cand persoana care ti-e alaturi accepta sa fie “acolo” pentru tine si la
    bine si la rau.

    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:

    Fara sa ne dam seama, de multe ori uitam ca langa noi exista o persoana careia am putea sa-i impartasim gandurile noastre, o persoana dispusa sa se bucure alaturi de noi sau sa ne consoleze atunci cand suntem tristi. De asemenea, de multe ori uitam ca si noi, la randul nostru, reprezentam pentru cineva acelasi lucru. Uitam ca avem prieteni, uitam ca suntem prieteni. Ne cufundam in propriile ganduri, Si totusi,Atunci cand ne reamintim ca nu suntem singuri, problemelor ce pareau de nerezolvat li se contureaza o rezolvare, sentimentelor ce pareau sufocante li se gaseste alinare pentru simplul fapt ca ne dam seama ca avem pe cineva langa noi. Cineva spunea ca prietenii reperezinta a doua familie, familie in care dragostea este neconditionata, bucuriile se impartasesc, iar necazurile se injumatatesc intre prieteni pentru a putea fi suportate mai usor. Una din cele mai mari bucurii ale acestei vieti este prietenia si una din bucuriile prieteniei este de a avea cui incredinta o taina. Prietenia este poate faptul esential al vietii.

    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:

    Prietenul adevarat e cel caruia ii place sa te vada: care este dispus sa-ti ierte slabiciunile si sa le ascunda de ochii altora, te trateaza cu menajamente cand esti absent, si cu franchete cand esti prezent. Prietenia adevarata si sincera presupune ca cineva sa ia parte la soarta celuilalt cu caldura, in mod curat obiectiv si fara nici un interes, si aceasta presupune o identificare desavarsita intre cei doi prieteni. Prietenia presupune cel putin doua suflete. O prietenie adevarata trece de interesul material. Prietenul este acela care gandeste pentru tine ca pentru el insusi si care este capabil sa te ajute sa intelegi ca uneori gresesti pentru ca prietenul care esti tu sa se schimbe. O prietenie adevarata este un cerc. Un cerc in care cei doi prieteni se ajuta in viata… sa se rostogoleasca. Cand esti singur, fara prieteni nu poti decat sa mergi…ca barca pe uscat…

    :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
    “Prietenii adevarati nu vor nimic de la tine, in afara faptului ca vor sa fie langa tine, sa se simta bine in prezenta ta.”

  79. diaconu Eusebiu spune:

    stefanyyastefanyya Says:
    Februarie 18th, 2010 at 9:08 am

    Acum vin de la Carrefour, castane n-am găsit dar am luat nişte prăjituuuuuuri! Moaaaaaamă ce prăjituri! În concluzie Ştefanyo volens-nolens astăzi nu dau castane coapte ci doar prăjituri!
    ;-) ;-) ;-)

    cercetashul_vesel Says:
    Februarie 18th, 2010 at 7:45 am

    Trilililili, trililili….astăzi sunt vesel! Rar dar mi se mai întâmplă!
    ;-) ;-) ;-)

  80. FRANK ti-a trecut supararea?
    “Prietenii adevarati nu vor nimic de la tine, in afara faptului ca vor sa fie langa tine, sa se simta bine in prezenta ta.”

  81. Frank Zapa[king] spune:

    Stefanyya Stefanyya-wow ,recunosc sunt consternat,ai scris un text impresionant,lung si plin de miez,probabil ai deschis usa larg spre sufletul tau,ti-ai pus pe masa sufletul si trairile interioare,aratindu-ti fragilitatea si delicatetea cu mult talent,sper sa primesti inapoi ceea ce meriti,intelegere,ajutor ,dar cel mai important respect.este nedrept ca un om care traverseaza momente mai putin faste sa fie umilit,privit de sus cu superioritate-GENUL ASTA DE TERAPIE ,CAZON,NU DA REZULTATE,CEL MULT ABRUTIZEAZA,si spun acest lucru dintr-o expierenta profesionala in domeniu-si florile reactioneaza la tonul blind,incarcat de emotie si dragoste si se invioreaza iar cel cu asemenea comportamente se va bucura de toata intensitatea miresmelor florale..
    faptul ca ti-ai depasit inhibitiile si ai facut un exercitiu de empatie cu cei din jur spune probabil ca esti pe punctul de a te vindeca.
    atitudinea ta pacifista in contextul dat,este fireasca.
    personal n-am motive sa fiu suparat,dintr-un motiv simplu,MA APAR SINGUR LA NEVOIE,ba mai mult,nu eu am fost tinta unor ironii brutale,inexplicabile pt mine.
    asa cum inexplicabila a fost reactie ta,de fapt lipsa de reactie,dar sa nu intru in acest subiect ,ALUNECOS,PROVOCATOR SI FOARTE,FOARTE PERICULOS.PT CA A-SI RUPE UN ECHILIBRU SI ASA FOARTE FRAGIL.
    mai pot spune doar atit-prieteneia sincera dezinteresata se bazeaza pe incredere.
    inchei spunind ca daca cineva ar trebui sa fie suparat de felul in care a fost tratat acela estu tu-STEFANYYA.
    eu in ecuatia asta nu reprezint nimic,doar am incercat pe cit posibil,in masura in care am inteles mersul lucreurilor sa te menajez.poate ar fi trebuit sa analizez mai mult interventia mea si daca era s-au nu cazul sa intervin.
    pt ca incep sa cred,ca de fapt sunt multe necunoscute in aceasta ecuatie,si probabil am picat ca musca in lapte.
    iti multumesc pt efort si-ti spun cu mina pe inima-NU SUNT SUPARAT PE NIMENI,EU NU POT FI SUPARAT-nu sunt reglat pt asemenea stari sufletesti.

  82. Frank Zapa[king] spune:

    -@-PT.tandemul Eusebiu-cercetashul aflat intr-o veselie debordanta,din posturile de,unul ridicator la fileu si celalat de TRAGATOR[DACA AS FI RAUTACIOS,DAR NU SUNT,PE NAS PE..]de la inceput va transmit ca nu am motive de a ma supra pe voi.
    ecercitiile de exorcizare cu iz intelectualist sunt pe placul meu,sunt fascinat de dialogurile socratiene,scrise in tinerete de platon.
    de ce?simplu,pt ca in aceste dialoguri axul central al dezbaterilor ,ESTE BUNATATEA’dealtfel platon introduce in discutie pt prima data conceptul ca BUNATATEA[ATENTIE BUNATATEA ]inseamna pina la urma INTELEPCIUNE.
    asadar voi spune ca sunt adeptul acestor speculatii filozofice si ca da bunatatea are enorm de multe beneficii in societate.
    nu sunt adeptul DRAGOSTEI PLATONICE-nu pot urma acest drum sunt mult prea tinar,vulcanic si plin de energii.
    dar nu cred ca e cazul sa va plictisesc cu ,TEORIA ESENTELOR’si sa tin prelegeri despre bunatate si sa ajung la teoria formelor,asa ca voi incerca sa inchid ideea spunindu-va ca ,nu,nu sunt suparat,nu sunt in pozitia de a mi se scurta nasul.
    ce pot insa sa spun este ca voi fi simplu spetctator la dialogurile spumoase in care voi si stefanyya va veti angaja.
    pe acest subiect eu mi-am epuizat resursele,tot ce pot sa va sugerez este poate sa va ginditi la platon si la inteleptele lui sfaturi-FITI,BUNI,FITI INTELEPTI.
    brutalitatile verbale nu duc ,decit foarte rar la rezultate.
    cred ca acest text poate fi luat in discutie si ca o glumita,ca o incercare modesta de a-mi arta dezaprobarea fata de ce indeobeste omul numeste ,tentative de grandomanie.,

  83. Frank Zapa[king] spune:

    P.S.,pt ca nu-mi da pace un dracusor,trebuie sa mai spun ceva:
    ATENTIE LA SOARTA PACTULUI:RIBENTROPP…MOLOTOV :grin: :grin: :grin: ;-) :grin:

  84. zdrebtelor spune:

    Cand ai militeni analfabeti, prosti, si corupti; si guvernanti si mai varza….atunci ai dreptul sa-i si impaiezi…se chiama deratizare nu ultraj.

  85. deede spune:

    Mortii ei de cioara imputita! au nenorocit Romania tiganii astia imputiti! Trebuia sa o calce in picioare !

  86. damaris spune:

    mie nu imi apare filmuletul

Leave a Reply


Comentați cu atenție! Vizitatorii își asumă responsabilitatea pentru textul introdus!